God morgon Lördag!

Idag är det lördag, den enda stora skillnaden på veckodagarna är tv-utbudet. I övrigt så ser de likadana ut.

Medans vi var inlagda på prematuren så fick båda jag och Albin tillfällig föräldrapenning vilket innebär att han har kunnat spara sina 10 dagar tills nu, men han kommer snart att börja jobba igen. Han har tom surrat om Norge igen, så vi får väl se hur det blir :)

Alfred och jag är vaken, sen några timmar tillbaka, pappa ligger och sover.... Kanske är han trött efter nattens alla amningar (nu är jag ironisk)?

Idag ska vi åka till mamma/mormor och hälsa på sedan blir det troligtvis ett besök hos Örjan och Linda, deras Melwin fyller två år idag och det vill Alfred fira :)
Det är molningt och trist väder idag, ishalka vart man än går så vagnpromenaderna är inte så mysiga. Jag har en ovanligt och extremt stor längtan efter asfalt och gröna gräsmattor nu!

Nä, nu ska vi ta och byta om och ordna med lite frukost =)

Hoppas ni får en underbar lördag ♥


Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

hej!!



hur ser det ut för er imorgon?tänkte titta förbi:-)



kramar

2009-03-21 @ 09:59:50
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Nikita

hoppas ni också får en fab lördag =)

2009-03-21 @ 10:11:53
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0