En snabbis från oss =)

Jag är lite dålig på att uppdatera min blogg nu, men dels så är vi utan internet ibland och sen finns inte tiden helt enkelt.

Allt går verkligen framåt här, han äter och växer så det knakar. Snart klarar vi oss utan sonden i näsan :-)

Igår var jag och Alfred ut på en promenad, vi gick i de bakre kulverten på sjukhuset. Vi får ju helst inte gå i stora gången där alla människor är pga all smitta som finns i luften. Men det var ohyggligt skönt att få röra lite på dököttet, snart är jag redo för beachen igen ;)
Hemlängtan blir allt större för varje dag, många föräldrar har åkt hem nu och det är ju superkul för dom, men trist för oss.
Det finns iaf en trevlig familj kvar + några fler som jag inte känner att jag har så mycket gemensamt med.

Nä, nu ska jag ta en dusch sen ska jag faktiskt på birsta och byta ut lite presenter som jag fått dubletter av, sen snabbt tillbaka till Affe som ska käka. Min tid utan han är begränsad till ca 1,5-2 timmar men å andra sidan så vill jag inte vara borta längre heller!!

Kan tyvärr inte lägga upp bilder då vi kopplat upp datorn via mobilen!

Ha de så gott alla!!

Ps. Alfred saknar sin släkt och längtar tills han får träffa alla igen, speciellt alla kusiner!!

Ps (igen). Pappa, visa farmor lite bilder på Alfred är du gullig. Jag mailar lite bilder till dig som du kanske kan skriva ut =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att allt går framåt! All lycka till ER!



Kram N

2009-03-10 @ 10:21:23
URL: http://www.ninagraf.blogspot.com
Postat av: Maria Ö

Och kusinerna saknar honom!!!! Och mostrar oxå - talar för oss alla.

Snart får ni komma hem, vila och landa.

Ta inte emot NÅTT besök första tiden utan kom in i rutinerna själv. Om ni vill ses så vet ni var vi bor, då bestämmer ni själva när och om ni orkar. Så ha ingen ångest. Vi ska INTE bombadera er med ungar, disk och fikasmuler haha. KRAM

2009-03-10 @ 11:52:58
Postat av: Sofie

Ja jag ka inta annat än skriva att jag saknar dina dagliga uppdateringar men självklart förstår jag att du fyller din tid med annat nu ;-)



Ha det så bra!



Kram

2009-03-10 @ 13:15:37
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna S

Kram till er alla 3.

2009-03-10 @ 15:59:57
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Vi längtar åxå efter Alfred :) Hoppas ni får en mysig stund hemma nu! Kramar!

2009-03-10 @ 16:36:38
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Frun

Nja för mig blir det som vanligt vassen och inte beachen=)

2009-03-10 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0