Vilket väder

Antar att de flesta bloggar handlar om regnet just nu...
För det öser verkligen ner, mycket mysigt tycker jag =)

Igår var  med familjen Östberg/Parment hela dagen. Först kom Maria hem till oss med barnen i deras nya fina cykelvagn, lite kaffe och surr ute i det relativt fina vädret. Sen fick Affe åka barnvagn hem till dom där vi blev bjudna på grillmiddag, goda drycker och buzz :)  En riktigt trevlig kväll. Affe somnade vid sju och vaknade för att äta vid fyra imorse. Den sömnen behövde verkligen jag (säkert han också).

Idag har vi varit och hälsat på svärmor i Stöde.
Det blir en kväll i soffan, kanske en bra film om jag har har tur. Var länge sen jag låg i soffan under en filt och halvsov framför en film, och idag är det precis ett sånt väder :)

Nu ska jag steka lite fisk och koka på färskpotatis, den är ju som godast nu tycker jag!

Hoppas att er helghar varit bra!

Kramar til er

Kommentarer
Postat av: Titti

Härligt med sömn!! Man behöver ju verkligen ladda sina batterier ibland! Kram på er!!

2009-06-14 @ 20:34:55
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Anna S

En dag som denna är det verkligen tillåtet att ligga i soffan under en filt å mysa. Kram

2009-06-14 @ 22:40:54
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

ha en toppenvecka



kram

2009-06-14 @ 23:26:15
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Frun

Å cykelvagn låter ju toppen!

2009-06-15 @ 08:48:29
Postat av: ErikaÖ

Gott med fisk och färsk potatis (det kommer jag sakna lite)!

2009-06-15 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0