Uppdatering från Runsvik

Länge sedan jag bloggade nu!

Sommaren verkar ha kommit till oss, och ingen är gladare än jag :)

I söndags var jag till frissan och klippte mitt hår, det var verkligen på tiden. Klippte bara topparna iofs eftersom jag vill spara ut lite längder igen. Fick också mycket bra tips på hur jag kan göra mitt hår snyggt utan att styla, jag har mycket naturliga lockar som jag ska börja plocka fram. Är så trött på plattat hår...
Och vem orkar stå på sommaren och styla hår? Bra produkter är verkligen något man ska satsa på, det spar tid vilket man som småbarnsmamma inte har överflöd av =)

Igår fick jag fint besök av Astrid och Madde. Vilken liten docka, så otroligt söt!
Nästan så att jag tyckte att Alfred var stor, haha.
Fick ett ryck av mitt gamla husmors-jag och rullade köttbullar till middag, det är så sjukt gott med hemgjorda jämfört med mamma scan. Vräkte i oss glass och jordgubbar på kvällen. Jag har turen att kunna äta det fast jag ammar, Affe reagerar inte på dom, det gör han istället på all annan mat tyvärr.

Idag har jag varit hos Mia och lilla Madde och hälsat på, har fått låna ett stort partytält av Mia som jag ska ha på dopet på lördag. Vi blev ju dubbelbokad på lokaler så vi anordnar kaffet hemma istället, tur det är en mycket stor trädgård för vi blir ganska många... 
Var in till trädgårdshandlaren och beställde dopros till lillen på vägen hem.

Nu har jag ätit mera glass och jordgubbar, Abbe är i H-sand och kör hoj!!

Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

men vad gott med glass!!

ja astrid och affe ska paras ihop i vuxen ålder:-)

se vad jag ska bjuda på för gott när du kommer på torsdag...



kramar

2009-06-23 @ 21:28:20
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Pillargontanten

Dopros? Vad är det, att det är en blomma förstår jag, men berätta om er sed, för det förstår jag att det är :O)

2009-06-23 @ 21:31:35
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Frun

Hoppas det blir underbart väder i helgen för erat dop och "mitt" hästrally !

2009-06-23 @ 22:50:10
Postat av: Bodil

Om NI tänker använda dopklänning så kommer här ett tips om rosen : Sätt rosen långt ner på klänningen annars får han tag i den med detsamma =) Det fick Johanna och det blev inget kvar av den kan jag säga! Kramiz

2009-06-23 @ 23:37:38
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Titti

Tänk vad stilig han ska vara gossen!! Å det blir väl bra att vara ute! Har man bara tak så klarar man det mesta ;) Kram!

2009-06-24 @ 07:52:50
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Anna-Karin

Tack! Ni har en söt gutte ni med=O)...



Vi måste ta och träffas nått om ni har tid och lust=O)!

De var ju ett tag sedan nu.



Ha de så gott!



Kramar från oss

2009-06-24 @ 09:31:40
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Moster E

Syns i helgen i det fina vädret...

2009-06-24 @ 09:56:47
Postat av: Sara

Fin blogg! Är du från Norge? Eftersom det stod Gutt här ovan alltså??

2009-06-24 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0