Tisdag!

Sa*an vad hett det är ute, luften står stilla och det är svårt att svalka kroppen. Tro nu inte att jag klagar för det gör jag INTE!!

Fick mitt nya chassi till barnvagnen idag, det andra hade några små defekter så jag fick ett nytt.
Köpte min barnvagn på www.kopbarnvagn.nu och de har varit mycket trevliga och tillmötesgående måste jag säga!

Jag åkte till min mamma på eftermiddagen och blev bortskämd med mat och efterrätt. Det är alltid lika uppskattat från min sida, haha. Min lillasyster (16-åringen) har idag presenterat sin nya (och första) kärlek och han var söt o trevlig. Däremot så bor han i Kalmar och hon i Sundsvall och kärlek på distans är inte alltid så lätt. Håller tummarna för hon såg lycklig ut :)


Imorgon har vi träff hemma hos en av alla mysiga mammor i mammagruppen, det ska bli skoj att träffa alla igen :)
Åsså måste jag baka en tårta.... för jag fyller år på torsdag :-) Jag blir jättegammal, haha!

Nu måste jag ta en kall dusch sen blir det ett skutt ner i sängen =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad blir det för tårta? Så sött kort :) kram

2009-06-30 @ 22:33:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin & Molly

God kväll!



Hoppas att ni sover sött=O)!



Själv har jaf varit hos Titti och morbror och fått kaffe så jag är lite lätt pigg;O).



Hur ser de ut för dig nästa vecka? Min prinsessa säger att hon vill träffa sin Prins;O)! Sen vore de ju roligt att få träffa dig med för nu var de ju ett tag sedan...

Om ni har tid med oss vill säga..



Vad fin ni var på dopet...



Vart såå sugen att åka båt när jag såg dina fina bilder.



Vad är de för Kamera du har???



Saknar er!



Kramar från Molly & Anna-Karin

2009-06-30 @ 23:30:11
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Jaa jag kommer när jag blir ledig...Jobbar på torsdag å tar in hö på fredag,men det reder sig väl.Kramar!

2009-07-01 @ 07:55:27
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Bjöd via morsan med "kärleken" på J:s kalas! Fast jag vet inte förbindlesen mellan kalmar - Karlstad. Men välkommen är han iaf.

2009-07-01 @ 09:56:41
Postat av: Elin (syrran)

Haha vafan har han ett hjärta i nyllet för? :o

2009-08-01 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0