TGIS

Har sett att det är poppis att skriva TGIF som rubrik, men jag väljer att ta en TGIS (Thank gud it´s saturday) istället. Vill ju inte vara sist med att missa en trend menar jag, haha!

Midsommar var jättetrevligt. Vi var i Hullsjön hos David och Catrin. 26 vuxna och 10 barn blev vi (syrran hade räknat i sin blogg) . God sill-lunch, brännboll, femkamp, grillat, snapsar, skönsång är några av alla aktiviteter vi hade.
Tusen tack Catrin och David för en mycket trevligt ordnad tillställning =)

Affe och jag åkte faktiskt hem efter grillningen, grabben hade legat i vagnen hela dagen (pga monster-myggen) bakom myggnät och jag vill helst att han ska somna hemma i sin säng. Våra nätter blir smidigast så. Pappa A fick stanna och roa sig hela natten, ingen aning om när han kom hem... Han fick faktiskt sova på soffan (elaka jag), pga att jag och Affe ville sova i lugn och ro utan snarkningar och fylla ;)
Imorse så fick han smyga in i sovrummet medan Affe och jag hade morgonmys.
Klädde på oss och åkte ner till Hälsingland och hälsade på pappa/morfar och min farmor =)
Maria och hennes töser åkte också ner!
Alfred har haft extremt ont i magen idag och pendlat mellan hysteri och skratt. Men nu sover min lilla skatt och jag ska snart göra han sällskap!
Tack för gott tålamod och pizza idag pappa :)

      

Så, det var lite bilder från gårdagen!!

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mysiga bilder - ser ut att ha haft kul! Sov så gott. kram

2009-06-20 @ 23:22:29
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Nikita

haha å ja gruvar mej för INATT för här har ja en karl som tar festandet ikv... känns som att man flyr fältet imorn bitti så man slipper bakfyllan :P

2009-06-20 @ 23:29:41
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Titti

Man flyr gärna timmerstockarna :) Det är groteska efter intag av alkohol hahaha. Kramar!

2009-06-21 @ 07:44:06
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Bröllopsbloggen

härligt firande å bilder



kram

2009-06-21 @ 09:40:35
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Det förstår jag... vi vet ju inte om vi ska ha fler än de 2 vi har, och blir det en 3:a så dröjer det några år och vi kommer garanterat vilja köpa nytt så därför rensas det här ;) kram

2009-06-21 @ 23:05:30
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja så får man längta ett år igen då =)

2009-06-21 @ 23:24:19
Postat av: Catrin

Åh, vad duktig du var att knäppa bilder... Jag tog typ 5 bilder som inte var någe att ha =)

2009-06-23 @ 09:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0