sommar och sol

Vilken underbar dag vi haft!

Åkte till min vän Titti imorse. Kände inte för att ligga hemma och tråka en sån fin dag. Hos Titti får man alltid gott fika, trevligt sällskap och Affe får en stor dos kärlek av alla :) Julia har agerat fotograf och lånat min kamera, några bra bilder och några mindre smickrande fick hon till, men jag ska bjuda på båda sorterna....

När vi kom hem på eftermiddagen så la vi oss på gräsmattan och myste en stund innan tröttheten tog över och han fick somna i sin säng. Det är ju betydligt svalare inne än ute en sån här dag :)
Och en sån här dag orkar man inte riktigt ta tag i matlagning så Abbe skulle köpa med sig pizza hem från jobbet.... Men kom hem med en smörgåstårta, inte illa pinkat av han, han kan konsten att överraska, haha =)

Negerbollar har jag bakat också, kommer fortsätta säga negerboll för resten av mitt liv, vad kallar du den smarriga lilla bollen för? De ligger nu i frysen för att få komma fram på lördag ;)

Nu ska jag kolla klart på stora byggslaget, men bilder ska ni få från dagen!

  
 
 





Sen ska jag skicka ut en allmän varning!!


Äter man för många såna här



kan man lätt bli så här....

Mina allra sötaste valkar är förevigade på bild av Julia ;)

Kommentarer
Postat av: Titti

Det är ju alltid en ynnest att få träffa dig å Alfred :) Vi tycker ju såååå mycket om er båda 2! Stor kram å tack för idag!!

2009-06-24 @ 21:24:18
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jag säger som jag lärde mej när jag var liten och det är NEGERBOLLAR! inte kallar negrerna vitlök för nått annat va?? hihi

Han é bra söt lilleman =)

Och dina kärlekshandtag visar bara att du mår bra!

Kramiz

2009-06-24 @ 21:36:01
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Tittis lillskit ;)

Haha, nice bild jag tog :D(y) Haha, bilden du laddade upp på mej tänker jag inte låtsas om bara för att jag bara får fram, JAG HATAR DEN BILDEN VARFÖR MÅSTE ALLA TA DOM FULASTE OSERIÖSASTE BILDERNA!!!! :@ Så då va de klart :D

2009-06-25 @ 19:40:04
URL: http://tittiolsson.blogg.se/julia xD
Postat av: Anna-Karin

Dom där kärlkes"handtagen" var ju inget...

Tur du inte sett mina;O)!



Roligt att han har börjat skratta=O),

de har molly oxå gjort. Peter killade henne under armen förra veckan då var en en tjej som skrattade gott! Så roligt att höra=O).



Hoppas ni får en Underbar helg!



Kram i från oss



2009-06-26 @ 09:13:03
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0