Pratglad kille

Idag har inte Alfred sovit just någonting alls, men han har varit på ett strålande humör och surrat oavbrutet men nu börjar tröttheten ta över och gnället kommer smygandes!

BVC och vaccinationerna gick bra, skrek såklart men det är ju fullt normalt! Växer gör han också...
59 cm lång, 5070 gram tung och ett huvudmått på 43 cm (det är en ökning på 10 cm sedan födseln). Jag var orolig att jag inte hade mat så att han blir mätt, men det har jag uppenbarligen om man kollar på viktkurvan, känns skönt! Då kan vi ta introduktion på ersättning i lugn och ro, eftersom den enbart är för min skull isåfall!

Vi har käkat lunch på drakborgen med Maria, Elsa och barnen, en smarrig sallad med skaldjur fick jag i mig :) Sen följde Maria med mig på IKEA där jag handlade lite smågrejer hem, lådor till expedit-hyllan i Affes rum, innerkuddar, en lampa, servetter och annat krafs =)

Nu har vi ätit middag och Alfred är fortfarande vaken, måste nog ta ett bad så han blir sömnig...

Så här söt är man när man blåser bubblor iallafall :)







Nu måste jag försöka söva junior, sen ska jag dra en vinnare i tävlingen som går ut om 40 minuter!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

God kväll!

De där med bubblor har molly oxå börjat med=O)

Hur är de med er annars?



Prinsen ligger lite efter 61,5cm lång och 6245gram väger damen nu;O)!



Nu håller vi tummarna=O)!



Kramar Från oss

2009-06-11 @ 19:35:07
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hahah gulligt att han är så pigg!

2009-06-11 @ 22:20:28
Postat av: Frun

Han är verkligen en pigg och vaken liten kis =)

2009-06-12 @ 07:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0