Halsfluss?

Har så ont i halsen, kan inte svälja och knappt prata (pga att det gör ont).
Hoppas att jag har fel.... Jag vill inte ha halsfluss :(
Sitter nu och försöker få i mig en kopp te + att jag gurglar saltvatten (självklart inte samtidigt).
Affe sover bredvid mig i soffan, han har varit vaken sen halv sju ungefär men på ett gott humör!


Min fina te/latte mugg :)

Idag ser det ut att bli fint, ska försöka mig på en lååååång prommis med vagnen. Tjejerna i mammagruppen ska gå vid tre och jag vet inte om jag orkar vänta tills dess, men det är ju helt klart trevligare med sällskap så troligtvis väntar jag in dom!

Mina katter har nyss varit i slagsmål med en okänd svart katt, hör hur de skriker ute på gården. Har slutat springa ut och "hjälpa" dom nu för tiden, det där fixar de själva! Men det brukar kunna sluta med att det ligger kattpäls hela bron och även blod ibland. Men hittills har mna katter varit hela och jag anser att den okända katten inte har att göra på min bro så han får skylla sig själv!

Dopet blev i princip färdigplanerat igår. Nu har vi klart med solistens sång, dikter från faddrar, psalmerna är klara osv.
Måste ringa runt och höra vad smörgåstårta kostar, tänker INTE göra den själv. Gräddtårtan kan jag sno ihop och bullar har jag lejt bort till Titti ;) Sen kan jag baka lite negerbollar, det brukar barnen uppskatta om inte annat!
Erika: Hur strikt är ni på LCHF? Ska jag ordna något som ni kan äta isf? För det ser ut som om allt innehållar kolhydrater! På onsdag kommer prästen hit på dopsamtal och då ska min planering vara så gott som klar =)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och fylla den med allt som samlats på bänken, sen önskar jag att jag hinner med en dusch innan A vaknar!



Hoppas att du får en solig och härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Nikita

huga så sött han sover =)

2009-06-08 @ 13:49:05
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: maria Ö

Jag kan oxå baka nått om du vill :-), annars funkar alltid glass, maränger och chokladsås på sidan. Det brukar vara uppskattat och väldigt enkelt att bara ställa fram ;-)!

2009-06-08 @ 13:56:35
Postat av: Linnea

*Hej! Jag har precis bakat kärleksmums. Men jag funderar på att istället för att bara skära rutor av dem, borde jag kanske trycka ut hjärtan med hjälp av pepparkaksform. Vad tycker du? Svara här:



http://elinneas.blogg.se/2009/june/kats-and-rats.html#comment

2009-06-08 @ 17:08:55
URL: http://elinneas.blogg.se/
Postat av: sara

Hoppas du klarar dig från fluss, inte kul! Tror jag ringde runt hela stan och kolla smörgåstårtapris=) Nu har vi ialla fall beställt den och nu är jag mest nervös för att den inte ska räcka..hehe! När ska ni döpa? Vi gör det på lördag i Tuna.



/Sara

2009-06-08 @ 18:09:09
URL: http://sara80.blogg.se/
Postat av: Titti

Hoppas du inte ska bli sjuk nu din stackare... Jag håller tummarna på att det inte blir värre! Kramar!

2009-06-08 @ 18:25:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: sara

Vi köper dem hos Haga bagaren. De kostade 35kr /bit. Billigaste bitpris tror jag ICA Maxi hade, men jag tyckte inte dom var nå fina. Wretmans catering har fått bra betyg och kostade runt 45kr biten tror jag, vi blir en hel hop med folk på lördag så jag tog nåt mitt emellan och då fick de bli från Haga. Skitsvårt att veta=/



Krya på dig! Kram

2009-06-08 @ 19:03:18
Postat av: ErikaÖ

På dopet blir det smörgåstårta en stor (med betoning på STOR)bit...Förhoppningsvis full i kalorier det är det bästa vi vet!

2009-06-08 @ 20:58:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken underbar bild! Så otroligt söt!!!

2009-06-15 @ 20:14:10
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0