Grå torsdag!

Grått och trist ute idag, vilken överraskning va?
Detta väder suger verkligen :(
Suger... Nu skriver jag som en tonåring också, haha!

Affe har iaf haft en mysig morgon, snckat lite med sin mor och "lekt" med sin skallra som han ärvt av kusinerna :)


Imorrn är det midsommarafton och mina planer är nästintill NOLL, det ska regna och vara riktigt trist väder och de flesta aktiviteter är planerade för utomhus. Vi får väl se vad som händer, måste nog bestämma oss ikväll!

Nä, nu har Affe vaknat, behövdes visst bara en middagslur på 15 minuter idag...

Ska snart dra till mammagruppen :)

Kom ihåg att uppskatta och värdesätt de som betyder något för dig!

Puss o Kram


Åhhh vad vi längtar efter E och hennes familj, snart ses vi =)

Kommentarer
Postat av: dessi

Ja det är svårt att få rätta känslan att fira midsommar i detta väder :)Vi får se om det är bättre i ö-vik ;) jag tänkte fira midsommar med Peter Forsberg ;)

2009-06-18 @ 12:16:41
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha, du ska ju upp till Hullsjön med mig, försök inget annat!!! Du har regnskydd till vagnen... Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Puss

2009-06-18 @ 12:42:57
Postat av: Carolina

Hoppas ni får en mysig midsommar, trots dåligt väder! kram

2009-06-18 @ 13:15:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0