Godmorgon tisdag!

Lika blåsigt idag men det finns en sol på himlen iaf om än inte så stark....

Igår var jag arg på Albin, för att han inte hjälpte till med städningen. Och varje gång jag är förbannad på han så kommer jag med mitt vanliga hot "Bara så att du vet så kommer jag att blogga om det här"
Hur som helst så städade jag igår plus att jag rensade avlopp... Det är en syssla som jag inte har något emot att göra faktiskt! Bara jag får ha gummihandskar på mig =)
Abbe åkte med pappersinsamlingen som blir överfull direkt och sen kom han hem med en stor påse godis till mig och då var min ilska som bortblåst ;)

Idag får jag besök av Titti och Hugo, plus att Emmie kommer hit och är med mig medans hennes mor åker på IKEA.

Nu ska jag kasta på mig kläder innan besöket kommer, tror inte de vill ha en halvnaken Therese på sin näthinna!!

Ses ikväll, då jag ska dra en vinnare i Barnskotävlingen :)
Än hinner du vara med!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas att ni får en mysig dag! kram

2009-06-16 @ 09:47:39
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Nu har jag tävlat ;-)!! Kram

2009-06-16 @ 14:20:47
Postat av: Maria Ö

jag har ju tävlat nu oxå

2009-06-16 @ 14:25:14
Postat av: ErikaÖ

jag brukar inte bara hota med att blogga-jag gör det också.

2009-06-16 @ 15:45:42
Postat av: Titti

En tackar för kaffet :) Vi syns en annan dag :) Kramar!

2009-06-16 @ 21:23:54
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0