Gnällig natt

Inatt har Affe ätit varannan timme.... Han brukar ju sova mellan 21-04 normala fall.
Men inatt har han varit gnällig och "tuttig" så mina sömntimmar kan vi lätt räkna på en hand (även om du har råkat amputerat några fingers)....
Det är väl inte hela världen egentligen, jag är en hårding (som alla andra mammor) och klarar galant av att städa, laga mat, tvätta, möblera om, handla + leka med grabben hela dagen iaf. Det finns en anledning till att gud skapade kvinnan som den barnafödande varelsen.

Idag är det alltså ommöblering på schemat, dock inte av mitt eget hem utan min systers!
Frukost har jag nyss käkat också, kaffe och sockerkaka... Det fyller precis hela kostcirkeln tror jag... Jag är skitdålig på frukost, var jätteduktig när jag var gravid men nu är det kört igen!

Jag är sååå glad att jag tog expresspaket på min bikini (plus lite sommarklänningar) från Ellos (som förresten är för stor). Jag har så stor användning av den i detta väder =)

Appropå bikini så är det ju varje år hysteri kring hur man snabbast får en snygg strandkropp att visa upp. Varje tidning och websida handlar om just detta. Igår fick jag syn på en "ny" produkt, detta måste väl vara superenkelt... Bara smörja lite och vips så har man förlorat några kilon, haha!
Vem går egentligen på sånt här??



Nu måste jag dra vidare!

CIAO

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Du får sova när du blir gammal...Fast jag vet hur jobbigt det är kommer fortf ihåg.

2009-06-15 @ 10:01:37
Postat av: Minna

åååh så söta bebisar :D

2009-06-15 @ 10:08:27
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: nikita

haha ja det finns verkligen en anledning till det, att gud skapade oss fruntimmer till det barnafödande könet =)



Ja är också skitdålig på frukost, har alltid varit och kommer nog alltid vara..

2009-06-15 @ 11:05:36
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag tog givetvis expresspaket på Trimgelen, nu j-ar ska kilona väck =)

2009-06-15 @ 14:09:25
Postat av: lotta

Kaffe funka alltid på morgonen...=)

Jäkla hobby lilleman har skaffat!

Han verkar vara rädd att maten ska ta slut kanske?

Du har rätt plus att gud skapade ungarna söta så en annan vill ge dem mat mitt i natten.

Bon slutade med nattmaten när han var 6 månader, Freddie sover som din lilleman, hur länge det vet ingen.

kram!

2009-06-15 @ 15:58:05
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Mia

Den där har jag sett massor av gånger. När man läser allt som står om den så funderar man lite "kanske man ska testa!". Så ruskar man på huvudet och inser vilken korkad tanke som just passerade. haha...

Men drömma kan man ju. ;-)

2009-06-15 @ 20:11:59
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0