Alfred växer så det knakar

Han har dragit iväg på längden den sista veckan nåt så otroligt mycket, han kommer bli lång denna gosse. Men å andra sidan så har han långa och ståtliga föräldrar ;)
Problemet är bara att han växer ur sin garderob och jag har inte mycket i stl 62 så jag måste faktiskt handla lite...
Men idag fick vi ett fint paket från Rebuz kidz. En pikétröja, shorts och en body (allt från esprit) fick han. Det var sååå snyggt!! Tusen tusen tack. T.o.m pappa Albin sa mycket positiva ord om kläderna, annars är det mest mmmm, fint utan att han ens tittar upp. Så intresserad av mode/kläder är han!


Idag har vi varit hos Maria, suttit på hennes altan och inte gjort nånting alls.
Fortfarande jätteont i halsen och kan inte svälja, men när jag äter alvedon så blir det bättre.

Affe har legat och myst i vagnen nästan hela dagen =)

Nu har jag bakat en morotskaka och det ska jag fika med ett glas mjölk nu!
Abbe är i H-sand och roadrejsar!!

See U


Just ja.... Hittat "någonting" som jag tror är början på en tand i Affes mun!

Kommentarer
Postat av: Titti

Åh vad du bakar gott...Nu blev jag avis....

Finns nåt på apoteket som är smärtstillande för halsen,med vad det hette kan jag då rakt inte minnas... Kanske kan va nåt att testa?? Kramar!

2009-06-09 @ 19:12:48
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Maria Ö

Tack för en mysig dag!!

2009-06-09 @ 20:19:51
Postat av: Emma

Jättefin blogg du har :)

Åh jättesöta söner, massa kramar Emma

2009-06-09 @ 20:32:52
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Inte konstigt om han knorrar om det redan är tänder på G...

2009-06-09 @ 20:44:34
Postat av: Anna-Karin & Molly

God Kväll!



Urk vad då låter ont, jag har haft jätte mycket halsfluss förr. Så jag kan rekomendera dig att gå och kolla dig för de är inte bra att ha de länge=O/.



Saknar våra mysiga träffar, Molly saknar Prinsen;O)!



Kramar Från Oss



Ett tips köp inte så mycket 62 utan köp heller 68.

62 är en mellan storlek tycker jag. Så jag har köp 68=O).

2009-06-09 @ 22:12:08
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Vad kul att ni blev nöjda och glada! Det är så svårt att välja ut något bra. Sköt om dig!

2009-06-10 @ 19:17:03
URL: http://rebuzkidz.blogg.se/
Postat av: Titti

Man måste väl passera 62 för att komma till 68?? Det är ju 6 cm som skiljer....

2009-06-14 @ 10:44:14
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0