1 juni

Idag drog jag och min syster på stan. Ganska så skönt med omväxling från Birsta ;)
Bytte ett par byxor som jag köpt (som vanligt för liten storlek) och strosade snabbt i affärer (lekplaneten). Gick sen ner mot hamnen, köpte med oss en pizza och satte oss i paken i hamnen och njöt av pizza, sol och glada barn :)
Tänk vad solen gör alla så glada och leende, jag är en soldyrkare och älskar verkligen detta väder!

          



Nu har vi käkat middag och resten av kvällen kommer att tillbringas i soffan!



Dagens middag blev en tonfisksallad!


Ska även försöka knåpa ihop ett mail om mig och min familj, det handlar om en dröm vi har. Mer än så vill jag inte säga idag, men så länge man drömmer så lever man :-)


Lite nytt till Affe....


Adidas från Moster Maria och Peak från momma :)


...från moster Maria


från mig :)

Kommentarer
Postat av: Frun

Ja tänk att storlekarna är så små nu för tiden ;]

2009-06-01 @ 21:19:22
Postat av: Linda

visst är det ett underbart väder vi fått. Hoppas att det håller i sig ett tag

2009-06-01 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0