Katterna och jag...

....ligger just nu och myser i soffan.
Inte ofta jag myser med dom tyvärr, men de fäller päls nåt så extremt :(
De är nykardade ikväll och får därför ligga hos mig, och de älskar det :)
Ute piskar regnet mot vårt fönster och känslan av höst är enorm.
Vi (jag och katterna såklart) har tänt ljus och några fönsterlampor, en skål med sombreros står på bordet och en flaska vatten är kolsyrad. Har en hel del bra filmer jag ska bläddra mellan och se om det blir någon av dom ikväll.
Ja, det är den 9 juli (högsommar) och jag har mer höst än någonsin i mitt hus. Termometern visar 11 grader....

Tur att mormor är lite galen och delade ut raggsockor till barnbarnen förra veckan, de kan jag få nytta av nu!
Affe använder mössa när vi är utomhus, annars fryser han!

Det enda tecknet på att det faktiskt är sommar ute är Ernst som jag har på tv´n i bakgrunden... Hos han skiner minsann solen.... Jag vill dit där Ernst är!!!!


Nä, nu ska jag ta filten och krypa ner och njuta av kvällen!


Stor kram!!



Kommentarer
Postat av: Frun

Du fick det faktiskt att låta mysigt =)

2009-07-09 @ 21:20:15
Postat av: Bröllopsbloggen

ja vädret är inte på topp här heller men ja kan inte annat än att göra som du krypa ner och mysa framför tv:n med lite levande ljus en ostbricka och bara va



kram

2009-07-09 @ 21:52:25
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Erika

Höst här med. Det fina vädret kommer när vi är i gbg...

2009-07-09 @ 21:55:35
Postat av: Bröllopsbloggen

fniss



tack tack :)

2009-07-09 @ 22:08:54
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Värmeljus är ju mysigt, men inte nu .....

Sombreros, lät spännande, är det nåt slags chips?

2009-07-09 @ 22:15:22
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Catrin

Näe!! Gud vad sjukt... Finns ju inte många Levis direkt. Och att de skulle ha en Noel också då? =) Det var osannolikt!

KRAM

2009-07-10 @ 01:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0