It's Raining Men! Hallelujah!

Go morron =)

Underbart att vakna till regnet som slår mot fönsterblecket (eller inte....)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffar jag Anna, kanske är jag hemma hela dagen.... Återstår att se!!

Affe sover nu, har haft en mysig morgon. Vi har legat i sängen och snackat lite med varandra. Han har en hel del att berätta efter natten min lilla grabb :) Däremot så vet jag inte om han är så nöjd med bara bröstmjölk längre, känns som om han äter ofta (står sig inte länge på ett mål alltså) så jag ska testa och se om han blir mer nöjd om jag ger han ersättning något mål per dag! Kanske dags att börja testa med smakisar också?!

Nu ska jag kolla in era bloggar lite :)


Kommentarer
Postat av: Titti

Klart han har mycket att snacka om ;)

2009-07-10 @ 11:20:20
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hei! Det minner om høst i Oslo også, brrr.. Litt kjedelig siden det tross alt er 10 juli!! Håper det snur snart ;)

Nå ligger ligger den lille frøkna og tar seg en hvil og jeg surfer litt rundt, blir fort litt avhengig merker jeg. Men gøy er blogging uansett! Litt godt å nyte en kaffekopp i fred og ro, uten en livlig 2-åring løpende mellom bena. Ha en god helg!! Klem Ellen

2009-07-10 @ 11:51:48
URL: http://ellenvinorum.blogspot.com
Postat av: Suzanne

Kanske han bara har en tillväxt period och därför äter snabbare och tätare?

Jag var orolig ett tag över min mjölk när jag ammade Oliwer, men vågen visade att jag hade tillräckligt med mjölk bara det att han växte så attans mkt och ville äta tätare. Anledningen till varför han åt så korta stunder var för att han blivit större och därför orkade suga snabbare.



Kram kram

2009-07-10 @ 12:21:29
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Erika

Började också med tillägg ganska tidigt. Bättre med nöjda ungar!

2009-07-11 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0