IKEA

Vi drog ut mot Birsta på eftermiddagen. Köpte en vaxduk, ljuslyktor och en låda till dynorna, allt till altanen som jag bosätter mig på tillsvidare ;) Nu väntar jag på att värmen ska komma tillbaka!!
Köpte även en termos som jag kan ha Affes ersättnings-vatten i, fiskedrags-lådor till Albin samt lite annat plock.

Stannade på Ica på vägen hem så att jag kunde handla hem lite "singel-mat"... Abbe åker ju på fiskeresa på onsdag och min meny blir enkel under dessa dagar. Jag är verkligen USEL på att laga mat till mig själv, kan lätt glömma bort att äta på en hel dag. Men det är dumt, speciellt när man ammar.
Ang. denna fiskeresa så kan jag berätta att A är som ett litet barn som väntar på att tomten ska komma. Han har nu suttit hela kvällen och städat/sorterat i sina draglådor, försökte få Alfred intresserad men han föredrog att kolla på kökslampan, han sitter på msn och planerar med sina vänner, googlar på hur stor fisk de har dragit upp i dessa vatten tidigare med mera. Han är så till sig att han glömt bort att fixa öl...
Kul med intressen/hobbies ;)

Affe somnade oroväckande tidigt ikväll, redan klockan 18. Tänkte att han skulle vakna efter en stund men inte då... Gjorde ett tappert försök till att väcka upp han vid 19 men han sov sig igenom blöjbyte och pyjamaspåklädning, ammade medans han fortsatte att sova som en stock så jag gav upp och lät han lägga sig i sängen, hoppas bara att han kan sova inatt nu då...

Denna vecka är planerad rätt så bra
Tisdag: Kalas, Affes gudfar Don Dennis fyller 14 år sedan middag hod familjen östberg/parment på kvällen
Onsdag: Loppis och västanåfallet med M + barn
Torsdag: Heldag med Madde, Astrid och Wilmer
Fredag: Oplanerad än så länge (update: Bokad till Anna)

Nu ska jag frossa i chokladpudding sen sova =)


GO NATT

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Planering för hela veckan...

2009-07-06 @ 22:22:55
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Kul att don har en hobby grabbarna.

Jaaa på fredag kan du väl planera in en dejt med mig? Jag är ledig då och jag saknar er massor.

2009-07-06 @ 22:25:58
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Hahaha,han låter värre än Hugo ;) Men du ser ju u t att ha fullt upp du.. Får se om jag lyckas planera in lika mycket när Johan åker på sin fiskeresa :) Ha en härlig dag! Kram!

2009-07-07 @ 08:16:33
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilken härlig vecka ni har framför er :) Hoppas chokladpuddingen smakade bra - älskar sånt! KRAM

2009-07-07 @ 11:06:20
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Tant UIrika

En full rulle vecka :) Hoppas bara att solen så snällt kikar fram igen!



Kram

2009-07-07 @ 15:09:33
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0