Vårshow

Har varit på vårshowen ikväll. Den var riktigt bra som vanligt även om det inte var det bästa året :)
Men mysigt att få göra något med brudarna en kväll.


Anna och Cissi =)


Jag ;)

I min mage finns ett barn som verkligen uppskattar musik.
Men det duger liksom inte med vad som helst, jag har testat en massa olika skivor men tydligen så är det Metallica som gäller, en liten rocker bor i mig ;) H*n gick lös i magen när de spelade Enter Sandman ikväll, skoj =)
Här kommer vi alltså att skippa bamse och mora träsk och gå loss direkt på hårdrocken.
Tro mig, jag har testat med ALLT i bilen (barbados till hårdrock) och det duger inte med nåt mesigt!
Tur att mamma är en allätare i musikväg ;)

Kärlek till folket ♥

Kommentarer
Postat av: Titti

:) Haha,jasså det är en rocker du bär på ;) Låter som Hugo det där...Fast han gillar iof McHammer åxå..Har du hört va...

Jaha,nu ska jag fika frulle! Sen ska jag se om det funkar med rullrån..Håll tummen! Kramar på dig!

2009-01-31 @ 07:54:31
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Mia

haha... När Leo låg i magen blev det fart när han hörde Alice Cooper på radion. :-P

Nu är det AC/DC som gäller i bilen. Då sitter han och diggar.

2009-01-31 @ 13:09:36
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0