Vardagslyx

Googlar man på vardagslyx så kommer detta upp först, en intressant affärsidé.
Undra om det är lönsamt??
Vad är vardagslyx för dig??
För mig är det de små enkla tingen som gör tillvaron lite trevligare och mysigare. Det kan vara allt från att tända doftljus, bada i ett varmt skumbad, en god middag mm.

Har inte gjort mycket ikväll.
Pratat i telefonen läääänge med Madde, kul att få prata med någon gravid ibland (även om vi surrade om mycket annat).
Vi har liksom följts åt i våra graviditeter. Hon fick Wilmer den 3/3-06 och vi fick Lucas 4/3-06 och nu ska vi ha ganska tätt igen :)

Kvällen har som sagt varit lugn, vi åt en middag som jag av någon anledning tyckte smakade riktigt illa... Kycklingklubbor med ris och svampsås. Det ska inte kunna smaka illa, men mitt smaksinne idag är inte vad det brukar. Har också haft huvudvärk men det börjar ge med sig nu tack och lov!

Nu ska vi kika på Den arga snickaren, förhoppningsvis är det ett program man kan slötitta på!

Försöker lista upp vad vi har kvar att handla till bebisen och listan är rätt lång ändå...
men det gör inte mig så mycket, jag gillar ju som sagt att shoppa. Tänk om plånboken hade obegränsat med pengar bara ;)

KRAM



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

TACK!!för det trevliga telefonsamtalet:-)känns som jag känt dig länge:-)kan liksom prata om allt!

kram

2009-01-14 @ 20:16:44
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Karin

Vad mysigt att åka till mormor och morfar!

Roligt att hämta sängen=O).



Vi kommer inte överrens om vilken färg så nu har vi dilat om att vi ska köpa den när bebben har kommit...



Jag jobbar när de finns jobb. För de var ju nån som kom och förstörde för mig=O)som du jobbat med. Nä skämt och sidor. Nu är de lungt med jobb så jag är oftast ledig=O) Så himla skönt...



Nästa helg skulle passa super för mig!



Har frågat titti om ditt mob nummer har liksom tappat bort de. Sen jag ev skulle gå inskolning på ditt förra jobb...

Mitt hittar du på eniro samma efternamn som min morbror=O)!



Kram



Ha de så mysigt i morgon!

Kram

2009-01-14 @ 21:19:02
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Karin

Hej igen!

La in en länk till din sida i går(tror jag), hoppas de var ok?

Om inte så tar jag bort den.



Så säg till=)





2009-01-14 @ 21:27:45
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: -C-

Hej vad roligt att du lämnade ett litet spår och gav dig till känna ;)



Stort grattis till bebisen i magen! =)

2009-01-14 @ 21:29:27
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Vardagslyx...En latte på söndagmorgon,lugn stund och bara vara!! Sen ääääär det ju så låååångt till dig enl somliga,så det är väl vardagslyx att hälsa på dig åxå hahahaha. Hoppas du har en bra dag!! Kramar!! Slå gärna en pingla sedan om du vill göra en välgärning och slita mig från tristessen en stund ;) Kram igen!!

2009-01-15 @ 06:20:35
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: nikita

vad roligt att du känner madde. De är ju hon som kommer visa gangstar kläderna på mitt party men det hade du kanske redan räknat ut =)

2009-01-15 @ 06:58:33
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Lotta W

Det är ju en skitbra affärsidé! Jag blev heltänd på den. Synd att jag inte kan laga mat bara, men startar du den blir jag kund direkt!

2009-01-15 @ 09:47:08
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0