Utmaning

Jag har blivit utmanad av Madde


6 favoritprogram

Hells Kitchen
Den Elake Kocken
Halv åtta hos mig
Bonde söker fru
Ensam mamma söker
Idol (uttagningarna)

6 saker jag gjorde igår

Grät
Skrattade
Pussades med Emilia
Bloggade
Dammsög
Gnällde

6 favoritrestauranger

O´learys (deras blackend steak är grymt god)

Saffran (Mums med Tapas)

Skottar´n på Gullholmen (Pålle kockar fisk och skaldjur)
Är verkligen ingen resturangråtta men skulle gärna besöka följande tre...
Mezoyo (medelhavsmat)
Invito (Italiensk mat)
Sillmans på lörudden (Fisk och skaldjur)


6 saker på min önskelista

Att få upp vårt barn skrikandes på bröstet till våren
Att vi får vara friska och lyckliga
En stor pengavinst
En vecka på Gullholmen med familjen i sommar
Lyckas tappa alla gravidkilon och trivas med mig själv
Vara en bra mamma

6 personer att utmana:

Alla som vill ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den där utmaningen antar jag, men inte i kväll ;-)

2009-01-06 @ 18:26:40
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0