Tack

Tack för alla värmande kommentarer, ni är underbara!!
Jo, jag tror oxå att detta kommer att gå bra, även om jag är nojjig med jämna mellanrum!

Inatt kunde jag inte sova, så jag låg länge och tittade och kände på magen som helt enkelt lever ett eget liv.
Helt plötsligt har jag något i handen, troligtvis en liten hand eller fot. Det är så obeskrivligt häftigt att känna kroppsdelar, hur en liten rumpa sticker ut eller vad det nu kan vara. Detta måste upplevas :)

Idag ska jag jobba, måste ringa en del viktiga samtal oxå. Lämna in en ledighetsansökan till chefen, ringa facket för att skälla lite... Kommunal sektion 8 i sundsvall är den SÄMSTA avdelningen man kan tillhöra (äntligen skrev jag ut det i bloggen, det har jag velat gjort länge).

Nu är det dags för lite frukost, det är lite tomt i kylen men jag tror jag ska äta gröt eller göra en smoothie.

Ibland är det lite pensionärsvarning på mig, jag blir alldeles salig av lycka när mina blommor knoppar eller blommar. Nu har jag två blommor som står i blom. En orkidée och en porslinsblomma =) Två blomsorter man INTE kan få för många utav :)
 

Gårdagens middag (är superdålig på att matblogga nu tyvärr)
Pastagratäng med kassler och broccoli!
Hur gott som helst var det!!


Min nya lampa i köket kan jag oxå bjuda på!


Ett stort TACK till Maria som igår kom hit med en ikeakasse bebiskläder... Åhh vad jag längtar nu!!!

Imorrn är det dags att titta på pyret igen, vi ska på UL :-)

Kramar till er alla

Ps. Har nyss pratat med min handläggare på försäkringskassan och det finns ju riktigt bra människor även där :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja du facken är i ett släkte för sig... Jag ska ringa min a-kassa nu och se hur jag kan lösa sommaren.

//Mia

2009-01-20 @ 10:23:16
Postat av: Titti

:) Lite alienkänsla ;) Men det är coolt när man ser en fot som passerar liksom.. Hoppas det går bra med facket!! De är ju duktigt inkonsekventa..Kör vackert till jobbet!! Kramar!

2009-01-20 @ 11:00:01
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Mia

Vilken fin lampa! OCh fina blommor. Mina blommor bör nog bytas mot plast. haha...



Det är riktigt coolt att känna hur bäsen rör sig i magen. Men rätt som det är får man ju en sån där underbar spark på nåt ställe så man bara vill skrika rakt ut.

2009-01-20 @ 13:00:13
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

Mysigt med rörliga bäbisar :-)!! Helt obeskrivligt precis som du säger! Det är jag som ska tacka för att jag blir av med kläder/saker/möbelr och dessutom får vi ju en liten bäbis att snusa på snart :-)!!

2009-01-20 @ 15:28:26
Postat av: Titti

Åååååå vad spännande med UL!!!!!!!!! Rapport direkt va?!?!? Annars lär jag ringa...å ringa.....å ringa... ;) Kram på dig!

2009-01-20 @ 15:59:36
Postat av: Sofie

Du verkar såå himla duktig att laga mat! Allt du gör ser sjukt gott ut!! Själv gillar jag inte att laga mat, tyvärr.



Kram

2009-01-20 @ 18:05:16
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Visst är de underbart när man får känna på bebben=O)!

Min sambo skulle ha en stora syster men hon gick bort i magen nån vecka före bf. Han säger i bland att han är helt säker på att hon är i himlen och vakar över han!

Jag är helt säker på att de är så.

Så visst vakar er lille man över sin lilla/e syskon!



Tack för din kommentar! Håller med dig helt och hållet!



Kramar Från Mig

2009-01-20 @ 19:32:39
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: magdalena

Klart att man oroar sig, det har man rätt att göra. särskilt när man gått igenom så jobbiga saker som du fick göra. Bara det inte tar överhand, men det verkar du klara bra!! All lycka, inte så långt kvar nu: )

2009-01-20 @ 21:11:51
URL: http://mittilivet71.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jo och nu är det tredje gången jag försöker hitta namn.... Klara var självklar Ville blev det bara för att han hade en egen vilja Johanna var pappsens val men nu är det super duper stilla och som sagt alla namn jag kan tänka mej heter någon i min närhet... suck!

Hoppas din dag varit bra och hoppas ni får veta imorrn vem som bor i din mage. Kramiz

2009-01-20 @ 21:28:05
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Marianne B

Tittar bara in och säger hej

Läser om dig och bebisen i magen och ser att allt är väl med er båda.

Ha det så bra och sköt nu om dig och ta det lugnt!! Kram

Hälsningar Marianne

2009-01-20 @ 21:39:44
Postat av: Lotta

Tack för dina gulliga ord, och du är värd utmärkelsen, jag tycker det är jättespännande att få följa din graviditet! Kan ju inte själv, men det är självförvållat :O) (är för gammal också...hm)

Ha det bäst!

2009-01-20 @ 21:46:54
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Lotta W

Lycka till imorgon! Kram

2009-01-20 @ 21:59:45
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: karoliina

AVIIIS! jag vill också att min porslinsblomma ska blomma!

2009-01-21 @ 17:23:07
URL: http://www.karrom.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0