Svåra rubriker

Tänk att en liten rubrik ska vara så svår att komma på, alltid samma ord tycker jag :)

Idag har jag jobbat, en underbar kväll faktiskt.
Får ångest över att min tid där är slut nu, jag har ju ingen fast placering där utan är fortfarande övertalig i kommunen (dock med fast tjänst i socialtjänsten). Men min chef lovade mig att han tar fullt ansvar över mig under min mammaledighet och sen när jag ska ut i jobb igen, TACK!!

Har surrat med min vovves nya husse, han är så gullig. Men nu är hunden långhårig och jag lovade att komma ner med en klippmaskinen och ansa pälsen på han.
Dagens gulligaste var nog ändå grabben på försäkringskassan som ringde för att presentera sig och önska oss lycka till med graviditeten, han tyckte också att jag skulle sluta jobba och njuta av min havandeskapspenning, haha!

Jag har nog inget mer att skriva ikväll, min mage är totalt ur funktion och jag mår inge bra.
Men jag kan min kropp och vet att imorrn är det en ny dag med nya möjligheter och magen är sig själv igen ;)

Åhhh, imorrn är det UL :-D

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Spännande med UL =D Hoppas på bilder på bääsen efter det =)



Kram

2009-01-20 @ 22:57:03
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Titti

Lycka till på UL!!! Du bloggar väl ut en bild va... Man vill ju få en preview på underverket ;) Kramar!!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 07:27:33
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0