Snö

Idag ställde jag klockan på 7.30 för att jag skulle städa upp ordentligt efter julen som nu åkt ut....
Snoozade kanske några gånger för mycket för när jag vaknade så stog klockan på 10.23.
Det innebär att jag bara hinner slänga i mig fika och dra på jobbet.

Snön bara vräker ner här och det är rätt så fint, även om det är grått och disigt samtidigt!

Har funderat på vårt vardagsrum halva natten... Hur jag ska kunna möblera om eller förnya där.
Har ett fult vitrinskåp där som skall upp till förrådet inom en snar framtid och jag gillar egentligen inte att ha en soffa framför fönstret som vi har idag. Detta skulle iofs lösa sig om vi köpte en ny soffa, men det är bara pengar pengar pengar hela tiden.
Har ju en del inköp till bebisen kvar oxå, varav två lite dyrare....
Barnvagn och barnbilstol. Har funderat på om man kanske skulle köpa ett begagnat babyskydd men jag vet inte. De ligger ju inte länge i det innan man byter till annan stol....
Ingen som har ett fräscht hemma till salu? ;)

Nä, nu ska jag slänga i mig frukost och dra på jobbet!!!

Kram och adjö!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja kika in där får du se om du gör några fynd!:)



Kram

2009-01-08 @ 12:31:27
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!



Jag läser din blogg ibland men har nog inte kommenterat tidigare tror jag ;-) Vi har iaf ett babyskydd hemma som är fräscht och självklart okrockad, det är ett Britax babysafe. Hör av dig om du är intresserad!

2009-01-08 @ 13:03:19
URL: http://nelinas.blogg.se/
Postat av: nikita

åh va härligt med sovmorgon =)

2009-01-08 @ 15:50:37
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi har haft första bilbarnstolen i 10,5 mån innan vi idag var tvugna att köpa ny.. Ekonomiskt eller snålt?:) Men så länge hon fick plats tyckte vi att det var bäst!

2009-01-08 @ 20:51:06
Postat av: Marianne

Hej

Tittar bara in och säger hej !

Väntar ivrigt på nästa matinspiration !

Hoppas du har det bra



/ Marianne, Erikas mamma !

2009-01-08 @ 22:52:14
Postat av: Marianne B

Hej igen

Tittar in igen ! Trevligt att läsa din blogg och väntar ivrigt på mer matinspiration !

Sköt om dig , hälsningar Marianne



2009-01-08 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0