Minus 18 grader

Ja, det är den bittra sanningen utomhus idag....
Inte är det väl så att man hoppar av glädje när man tittar ut, iallafall inte jag!

Ska käka frulle nu sen måste jag tyvärr åka på jobbet där jag kommer att tillbringa resten av dagen/kvällen.
Till veckan är jag ledig mycket, det ska bli skönt... En hel del att göra hemma. All jul ska bort och jag har lite sy-projekt på gång som jag vill ta itu med....

Hoppas ni får en bra dag, men håll er inomhus eller klä på er varmt som sjutton!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Titti

Å glöm inte Jullan´s ögonbryn haha... Kramar!

2009-01-04 @ 11:51:11
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Bodil

Vart bor du om du har så få minus grader?? söderhavet? hihi har jobbat och när jag for hem stod mätaren på -27 burr nu här hemma är det -24 så nu ska vi åka till svärfars å elda medans han roar sig i ryssland =) Ha det gott! Kramizar

2009-01-04 @ 17:41:42
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Marianne

Tack för det goda receptet på renskavsgrytan

Det blev vår middag idag. Middagsgäster var Erika med familj samt min mamma !



Hälsar Marianne , Erikas mamma !

2009-01-04 @ 19:58:58
Postat av: Frun

Det är ju så trist och städa bort julen=(

2009-01-04 @ 20:57:21
Postat av: Mia

-18 grader?? vad är det... Vi har varit i stugan och där var det -26 grader...

Kram Mia

2009-01-04 @ 21:22:26
Postat av: Erika

Det är alltså min mamma som skrivit inlägget ovan. =) Renskavsgrytan smakade mycket bra så det receptet ska jag spara. Kram.

2009-01-04 @ 21:45:19
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0