Man har bara en kropp...

... Och den ska man vara rädd om tycker jag.
Det skadar inte att vårda den ibland iallafall!
Jag är liiiite dålig på just detta men tar igen det ikväll istället :)

Håret är färgat (samma färg som alltid, haha). Ögonbrynen noppade och de skall strax få en omgång färg dom också, där blev färgvalet brunsvart :) Ett fotbad, en ansiktsmask och lite solarium står på tur.
Sen ska ni se att jag ser ut som en fräsch tonåring igen, haha! Jag kommer iallafall att känna mig mycket bättre och det är huvudsaken!

Kvällen godis är antingen glass eller chips, kan inte riktigt bestämma mig, men det lutar åt glassen.,
21.00 är det filmdax på femman, Ali heter den!!

Hoppas er fredagkväll är lika härlig!

Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Sofie

LÅter som en mysg fredagskväll...själv vart jag utbeordrad att jobba på min lediga helg i morgon bitti...SUCK!

2009-01-03 @ 01:27:59
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad pluggar/ jobbar du med och hur trivs du?

2009-01-03 @ 11:33:40
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0