Lill*n mår fint

Idag har jag och magen (såklart) varit och visat upp oss hos vår alldeles underbara barnmorska.
Vägningen var INTE kul, jag har gått upp sjukt mycket, men jag tycker inte själv att det syns sååå mycket men man är väl hemmablind antar jag... Tack och lov är mina nya cravings äpplen (som måste ätas med kniv iofs) och just äpplen är ju inte så fettbildande! Hjärtljuden var såklart bra och vi följer kurvan. Oväntat nog (eller inte) så var järnvärdet kasst och det blir mera broccoli för oss! Abbe kommer att studsa av glädje, haha.
Lill*n ligger fortfarande i säte vilket förklarar att det gör så ont för mig att böja mig framåt. H*n har nämligen sitt huvud under mina högra revben så det finns ont om plats för just framåtböjningar :) Men h*n har ju fram till v. 36 på sig att rotera ett varv :)
Blodpropparna är ofarliga också, tack och lov :)

Efter detta sprang jag en snabbis på stan för att jaga skumgummi till snälla Elsa som ska sy lite åt mig :) Tyvärr hittade jag bara väldigt tjockt skumgummi så imorrn fortsätter jakten. Har Söderbergs plast gått i KK???

Jobbat hela kvällen och ska nu ta en titt på Mästarnas mästare som A spelat in åt mig!!

Imorrn är en ledig dag med SOVMOGON inplanerat!

Kram Kram

Ps. Jag skrev faktiskt ett helt otroligt tråkigt inlägg här i söndags, tack och lov valde jag att spara det som utkast istället för att publicera det, men jag kommer definitivt inte att radera det =) I det inlägget får otroligt många människor skit... Alla från Albin till drottning Silvia, haha!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gött å höra att den "sittande" bebin mår bra!

Sjukt mycke i vikt, det kan man inte tro när man ser bilderna på dig.

Jag tycker du är vacker, hoppas nu inte du tar illa upp :O)

Kram på dig, bara 68 dagar kvar!

2009-01-27 @ 23:05:15
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Bodil

Skönt när bebben mår bra men jag tycker inte du ser ut att ha gått upp så mycket då är ju så fin precis som du är! Jag har hittills gått upp 3,5kg alldeles lagomt men så har jag en del att bära på sen tidigare graviditeter som inte vill försvinna..men det är en annan historia! Nattis till er!

2009-01-27 @ 23:19:30
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hej gumman!

ÖKA mer i vikt du, för vet du vad?? Du är otroligt vacker med den FINA magen och former är fiiiiiint - så det så!!



Japp Söderbergs finns inte mer =( Och inte kan jag bidra med nå förslag på nån anna affär heller...



Kram



ps. Jag har givetvis sett schemat för våra kommande tjejkvällar, såg MYCKET bra ut, jag är ju bara sämst på att komma ihåg att kommentera o svara på mail!!! FY på mig!! ds

2009-01-28 @ 00:28:51
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Titti

Härligt att bebis mår fint!! Hoppas du får en skön sovmorgon! Själv ska jag sticka på jobbet alldeles strax!! Kram!

2009-01-28 @ 06:13:23
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: ErikaÖ

Brukar oxå skriva sjukt elaka bloggar men dom raderar jag alltid.

2009-01-28 @ 07:34:54
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Sjukt mycket i vikt?- Kom igen när du börjar närma dig 25 kg=D

2009-01-28 @ 07:59:44
Postat av: Fatima

Ja, äpplen låter ju inte farligt... själv åt jag våfflor i slutet (med 4 cm grädde på!!!). Gick åt ca 3 dl grädde (som jag inte är allt för förtjust i normalt) för 3 våfflor ha ha ha =O Inte nyttigt! Kanske inte behöver säga att jag har liiiite svårt för våfflor idag ;D

2009-01-28 @ 08:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0