Ibland blir man så glad =)

Jag har fått en utmärkelse av söta Lotta....
Sååå glad är jag :)




Jag tänker skicka denna vidare till några goa bloggar jag läser
Anna S - Alltid go o glad ;)
Lisette - En händig skåning :)
Titti - En gammal och go vän
Anna-Karin Å - En ny men go vän



Sedan fick jag en award av Jossan häromdagen och denna glömde jag att skicka vidare men passar på att göra det nu istället, bättre sent än aldrig =)
Några av alla underbara mammabloggar jag läser...

Lotta - En positiv värmländska
Maria Ö - Ny blogg, med ny positiv energi
Erika Ö - En superdupermorsa
Malin - Gravid med tvillingar, snart trebarnsmamma
Bodil - Änglamamma och trollmamma
Madde K - En cool mamma ;)


(Tyvärr ville inte länkar fungera så ni får kika i min länksamling där alla finns)

Det här är lite svårt tycker jag... Jag älskar alla bloggar jag kommenterar men jag kan ju inte nämna alla :(



 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va KUL att du fått en utmärkelse! Sånt är alltid roligt, att få veta att folk gillar ens blogg! :)



Kram

2009-01-20 @ 22:27:23
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack! Den ska jag skicka vidare, börjar med ett låta den studsa, jag gillar ju din blogg!

Kramis!

2009-01-21 @ 05:51:18
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0