I´m back ;)

Nu har jag kommit hem från jobbet, tog en sväng via coop i Birsta så att jag fick med mig lite mat (och semlor) hem ;)

Allt har gått bra idag, h*n väger 1400 gram och är en pigg och kry krabat :)
Ligger just nu i säte men hinner förhoppningsvis vända på sig innan det är dags att titta ut till oss!
Som ni nu förstår så har vi fattat ett beslut ang huruvida vi berättar eller inte vilket kön vår älskling har och det är som så här...
Våra närmsta (dvs våra familjer) kommer att få veta (eller vet redan) men vi väljer att hålla tyst till er andra ett tag till!
Trist för er men lite kul för oss ;)

Jag lever just nu i ett lyckorus och jag känner mig så lugn att jag t.o.m struntade i att prata om en eventuell igångsättning, vi kör det som naturen vill ha det. Jag har tackat nej till fler ultraljud och det ska ni veta betyder att Therese har släppt alla nojjor!! Självklart är jag välkommen så fort jag känner mig det minsta lilla orolig!

Nu har jag och Abbe käkat semlor och nu ska jag kolla lite på tv´n och på lite rea på nätet!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad skönt att allt var bra med den lill*, spännande att få höra sedan om det blev en pojke eller flicka ;-)



2009-01-21 @ 21:53:27
URL: http://nelinas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Klart ni ska hålla på om det är flicka eller pojke för er själva...

Vi nyfikna får nog reda på det snart nog ändå, det är väl typ bara 75 dagar kvar eller nåt, och har man passerat 40 strecket, så går 75 dagar i ett nafs... Konstigt att man hinner med att vakna innan det är dags att sova :O)

Kul att du känner att nojorna är släppta i alla fall, gläd dig åt detta nu, det är du värd!

2009-01-21 @ 21:59:41
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Josefine

Vad härligt Therese!!!! GRATTIS till den feelingen, du är jättenära att få snusa bebis nu :) Sov Gott KRAM

2009-01-21 @ 22:25:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna S

Gud så skönt för dej/er att nojjorna är borta! Klart att det kommer att bli bra! Tänk vad tiden går fort. Jag tyckte du nyss sa att du hade plusat och nu ska du snart åka på förlossningen =)

Sköt om er. kramar från mej och Alice =)

2009-01-21 @ 22:25:55
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Vad skönt att du kan släppa taget om oron!! DET förtjänar du verkligen! Så skönt att höra att du kan njuta av graviditeten!!! Å så var det ju skönt att allt ser bra ut!!! Vi läääängtar åxå efter bebisen :) Ojoj vad jag hittat fina grejer ;)

Vi hör sedan! Kramar!!

2009-01-22 @ 06:55:06
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Nikita

vad skönt att allt gick bra =) spännande att ni vet könet nu !!

2009-01-22 @ 07:14:34
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Godmorgon gumman!



Att jag är känslig och väldigt lätt blir rörd, det vet vi ju alla redan om. Men denna mening "Jag lever just nu i ett lyckorus och jag känner mig så lugn att jag t.o.m struntade i att prata om en eventuell igångsättning, vi kör det som naturen vill ha det." fick mina ögon att tåras riktigt rejält på direkten!



Det är exakt detta lyckorus som jag önskat dig från dag 1 jag fick veta att ni väntar ett lillasyskon.

Jag kan omöjligt veta hur det känns att vänta ett lillasyskon efter att man förlorat det första barnet, men en del av oron kan jag förknippa mig med i och med allt som hände med Ida. Graviditeten med Oliwer var inte alltid så kul och du vet ju hur jag in i det längsta vägrade berätta att jag var gravid igen...



Usch vad jag är långdragig...men jag är verkligen från djupet av mitt hjärta så GLAD för din skull att du nu kan känna ett lugn!



STOR KRAM Suzanne

2009-01-22 @ 08:10:42
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jajemen! Ska ske ;-)

2009-01-22 @ 13:24:26
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Marina (Jennys ridhälp) :)

Hejsan!

Har följt din blogg rätt länge, tyckt de vari intressant att följa den här "tjejen" i bloggen o att hon är stark o ge andra hopp. Bara det att jag inte ha förstått att det är Du förrens idag..hahaha

Roligt iaf att följa din blogg!!!

Sköt om dig o pyret:)

Kramar från Marina

2009-01-22 @ 15:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0