Hur slö får man bli?

Jag är så sjukt slö idag, ligger fortfarande i pyjamas i soffan och verkar inte komma härifrån heller.
Gick ner för att släppa in katten och konstaterade att det är kallt idag (dock så var det bara 0.2 minus enl termometern), så jag gick och gjorde mig en kopp varm choklad och tog beslutet att vara inomhus hela dagen.
Önskar att någon kunde komma och sprida energi över mig :)
Hade tänkt att åka till Lucas idag och tända ljus, det är en speciell dag för oss idag!!
Men det är ju ett helt projekt att få på sig kläderna när man är så här seg :(
Tänder ljus hemma för vår son istället!

Har ju sååå mycket jag vill göra här hemma också, kanske borde gå och slå på en panna med kaffe och dra i mig koffein så jag vaknar till liv? Jag dricker ju faktiskt nästan aldrig kaffe längre, tycker inte att det är gott helt enkelt, en latte ibland kan ju slinka ner iofs. och jag har ju en lattemaskin så vad sjutton väntar jag på???

Fick så många positiva kommentarer i helgen om min växande kropp (TACK DESSI) och det är verkligen guld värt, för vissa dagar så avskyr jag min kropp som växer åt alla håll och kanter (missförstå mig inte nu, jag ÄLSKAR MIN MAGE!!!), men tycker det är skitjobbigt ibland när man inser hur mycket låren breddat osv. Jag kan sakna den smidiga kroppen som inte har ont i höfter och fogar, för jag har väldigt jobbigt med foglossning även om jag sällan klagar på det. Har ett bälte som jag använder hemma på kvällarna och det hjälper en del.
Men detta för ju något gott med sig (förhoppningsvis) så det är väl värt varenda hekto ;)

Nu har jag iallafall satt på kaffe och ska ta itu med alla handdukar och tvätt som skall vikas!
Kanske får jag med mig Mr Sambo på ikea för att handla hem mer Antonius till garderoberna ikväll?? Jag tvivlar starkt på det själv iofs ;)
Nä, visst är det kul att läsa ett sånt negativt inlägg, haha!


Ang. helgens tv....
Lets dance - Äntligen åkte Linda Haglund ut, en extremt tråkig personlighet. Blondinbella har jag inte mycket till övers för heller, tycker hon är rätt så bimbo. Har aldrig besökt hennes blogg tidigare, gjorde det i helgen för att visa en kollega and I´m not impressed!!
Körslaget - Robert Wells åker ut??? Skandal.... Magnus Karlssons kör är ju för fan tondöva, det vet jag säkert för jag har ett bra musiköra ska ni veta ;)
Tacka vet jag programmet I survived a japanese game show, japanerna är helt galna och det skall snart sändas med svenska deltagare. Ni som ännu inte sett det måste ju kolla. Det går på 6:an kl 20.00 på söndagar! Vansinnigt kul :)


Nu är kaffet klart och jag tror minsann att jag blev pigg av bara doften, haha!

Tusen tack Marianne för alla recept och inspiration, jag ska läsa och njuta av dom ikväll, har ännu inte hunnit med det!

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Ja, jag är ju alltid ett bra sällskap på Birsta om du vill ha sällis. Kaffe är gott ju gott och om du vill ha sällskap till Lucas så hänger vi gärna med!! Det är ju en speciell dag för oss alla, och vi saknar honom... Kraaam

2009-01-19 @ 13:55:49
Postat av: Maria Östberg

Vart du nå piggare?? hahahaha

2009-01-19 @ 16:08:13
Postat av: Titti

Mmm,vecka 30..Tiden går och just denna dag så är det lite annorlunda?!? Hoppas du har en bra dag! Kramar!!

2009-01-19 @ 19:09:41
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0