God morgon, eller??

Inatt har jag verkligen inte sovit någonting, det har med andra ord varit en tung natt. Jag är uppe och kissar och när jag väl somnar så drömmer jag helt galna drömmar. Inatt har Albin lämnat mig (det sker ofta ska ni veta) igen, denna gång för en..... HUND. En blandning mellan Vorsteh/Rhodesian ridgeback.... Varför drömmer eller minns man ens en sån grej? Jag hinner givietvis skälla ut Abbe innan han åker på jobbet :)
 
Värre blandning kan man ju bli dumpad för iofs ;)

Idag ska jag uträtta ärenden på stan och sen ska jag hämta Elin som skall få vara med mig i helgen.
Sängen ska målas, en hylla till badrummet ska oxå målas.

Fredag är det också... Det är då man ska servera en godare middag, eller??
Undra vad jag ska hitta på??



Och jag vill passa på att säga GRATTIS till min gamla vän
Jenny Slagbrand som idag fyller 32 år :)
Hoppas jag har rätt dag nu.....
Fick tips om detta av Anna Sjölander igår, haha!
Hoppas din dag blir underbar!!


Kommentarer
Postat av: Titti

Jasså..du har blitt dumpad för en blandras ;) Man drömmer konstigt ibland.. Själv kör jag med min gubbe idag ;) Han har fått köra sladdhäxa i hela huset :) Hoppas du får en bra dag! Kramar!

2009-01-23 @ 10:55:00
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Ulrika

Haha..! Trist att du sov dåligt men vilken tokig dröm du hade då =D Men det där minns jag själv..Då mina grabbs låg i magen så hade jag så märkliga drömmar att jag många gånger började fundera över hurvida jag höll på att bli tokig eller inte ;p



Trevlig helg!



Kram

2009-01-23 @ 11:28:44
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Smilla & mamma Annelie

Tack för att du är med och tävlar, lycka till ;-)



2009-01-23 @ 12:12:03
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla
Postat av: Jenny

Tack för gratulationen!!! Ja, det är helt riktigt att det är idag. Ska precis åka och hämta en smörgåstårta som jag beställt. Kom gärna förbi om du har vägarna förbi!

Kram kram

2009-01-23 @ 13:05:07
Postat av: Frun

Vilken j-a dröm =)

2009-01-23 @ 15:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0