God morgon 2009

Nu är nyårsaftonen över, och jag kan villigt erkänna att jag tycker det är rätt skönt.

Började dagen med jobb.... Jobbade 7-14, var extremt trött och barnen på jobbet påpekade att jag började se gammal ut. Ja, jag känner mig lite trött och sliten blev mitt korta svar...
På väg hem stannade jag på Ica Maxi och handlade med mig snacks till kvällens party, vidare in på Jula och köpte raketer till Emmie som troligtvis kommer att missa tolvslaget och därför får sin show tidigare!
Hemma vid tre, stupade i säng och bad Abbe väcka mig halv fyra. Blev väckt men hade extrem huvudvärk så jag fick alvedom och sov en halvtimme till. Grät en skvätt pga att jag har så sjukt ont i en nerv som ligger i kläm vid högra skuldran. Fick massage som inte hjälpte så jag tog en dusch och började piffa till mig, började kännas mycket bättre.

Middag och nyårsfirande hos Maria och Morgan, det var en lugn men mycket trevlig tillställning.
Det var värdfamiljen Östberg/Parment, Ingela, Lars-Inge, Ante och vi :-)
Maten var suverän, godiset smakade gott och jag skålade med Ante (han är 13 år) i skogsbärscider (2.25%) på tolvslaget medans de andra drack champange :-)
Några omgångar med Buzz blev det också med varierande resultat, men jag är rätt impad över min egna allmänbildning ;)

Nu ligger jag i mys-pyjamasen i soffan med katterna och bloggar, jag blöder näsblod (det gör jag nästan dagligen nu) och magen kurrar. Dags för frukost kanske??

Hoppas och tror att detta år kommer att bli vårt år......  

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Titti

Morrn!! Jasså du är vaken! hur är det med sambon då?? Pannknack?? Ska hämta Julia snart så det är inte alldeles omöjligt att vi svänger förbi fram å tebaks!! Kram!!!

2009-01-01 @ 11:15:01
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Gott nytt år! Låter som att ni hade en lagom lugn afton precis som vi. Jag ska erkänna att jag fick kämpa för att hålla mig vaken till tolvslaget,haha.

Önskar er ett riktigt bra 2009! Kram /Erika

2009-01-01 @ 13:22:45
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Frun

Gott nytt år på er! Kram.

2009-01-01 @ 14:32:41
Postat av: nikita

Gott nytt år i efterskott, säger man så =)

Har dragit igång en ny spännande tävling på bloggen nu =)

2009-01-01 @ 17:18:30
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: madde&wilmer

ni verkar ha haft trevligt!!!jag somnade kl 23 :-)



kram

2009-01-01 @ 17:42:03
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0