God morgon!

Som ni ser så har jag roat mig med att tävla på morgonen :)

Det ser faktiskt kallt ut ute idag så jag ska hålla mig inomhus, helt klart.
Alla glas som ska in i vitrinskåpet står nu i diskmaskinen, de var dammiga.
Sen ska jag nog städa av resten av huset, dags att dammtorka lite härinne. Får ångest när jag tänker på hur ofta vissa av mina vänner dammtorkar (känn dig träffad Madde, haha).
Borde köra någon maskin tvätt, har lovat Anna en fika på Birsta. Det ska bli trevligt, vi ses verkligen inte ofta nu för tiden tyvärr :(

Jag vet att jag lovar et bilder på skåpet bla men ni får allt vänta tills ikväll, jag orkar inte föra över dom till datorn nu!

Hoppas att din dag blir underbar =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: nikita

jag väntar iallafall med spänning på bilderna :D

kul att du är med å tävlar!!

2009-01-28 @ 09:37:51
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad duktig du är! här är det bara en massa flyttpackande och det är minsann inte skoj - längtar till när det bara är gammal hederlig städning som gäller =)



hoppas allt är bra med dig och bebisen!



kramar

2009-01-28 @ 15:15:28
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0