God morgon!

Igår var inte blogg.se sig lik....
Inlägg eller kommentarer publicerades inte och allt var allmänt segt.
Men idag verkar det som om allt fungerar igen :-)

Har verkligen inte sovit inatt, det är en enorm ljudnivå i mitt sovrum....
Albin snarkar så jag håller på att bli tokig, bebisen har sparkat, bufflat och voltat hela natten. Stängde dörren till sovrummet för att slippa katternas kurrande, då blir det genast 25 grader varmt istället....
Vilka I-landsproblem va ;) ??

Nu ska jag snart ta på min några gamla kläder och gå ut och elda skräp, jag gillar att elda och leka lite pyroman.

Marianne: Otroligt kul att du läser och kommenterar. Jag lovar att jag ska blogga om mat i helgen :)

Kramar och kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

ta det försiktig med elden....Kram

2009-01-09 @ 14:31:34
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0