En bra dag idag!

Idag är det en mycket bättre dag än igår :)
Har haft besök av Titti och hennes tonårsdotter Julia som fått sina ögonbryn noppade och färgade. Tänk vad tidigt de ska börja nu för tiden, när jag var tretton upptäckte jag bh´n och stringtrosan (som tack och lov flyttat ut ur min garderob idag, stringen alltså). Nu använder man sånt vid småbarnsålder....

Sen har det inte hänt mycket alls här....
Sitter där jag sitter. Bakade en god kaka imorse förresten men den är snart slut....

Abbe skruvar bara med 4-hjulingen nu för tiden, men det är väl kul att han har en hobby ;)

Idag ska jag sno ihop en lasagne till middag, så jag återkommer ikväll.

Men tusen tack för alla peppningar ;)
Efter ett visst googlande så har jag konstaterat att man kan bryta svanskotan men det är inte så jättevanligt, så jag känner mig ugn och harmonisk ;)
Jag har verkligen ingen förlossnngsrädsla heller, jag har faktiskt gjort det förr och det var snabbt avklarat :)

Nä, nu ska jag ta tag i middagen, ses ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Haha, har du kastat ut bh´n oxå?? jag tycker annars själv att den är en utmärkt produkt ;-)!! Kram

2009-01-06 @ 16:43:42
Postat av: lisette

nej, det blev ingen deal. han försov sig dessutom imorse så han hade nog inte släppt ut dem ändå. kasst va? blogg.se är ju skit, serru.. därför det går att komma runt verifieringen. ;)

2009-01-06 @ 17:06:03
URL: http://lis1e.blogspot.com
Postat av: Frun

Ja tänk jag då som sminkade mig för första gången när jag var 15!!!!

2009-01-06 @ 18:52:38
Postat av: Titti

Haha,känner du dig ugn?? Visserligen så har du ju en bulle i den men det såg då kul ut :) GIVETVIS är kakan snart slut!! Den var ju sååå god! Mums :) Tack för hjälp å fika ;) Kramar!!

2009-01-06 @ 19:01:45
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Marianne B

Hej igen

Även idag har vi fått inspiration till vår middag av din blogg !

Det blev laxfile med sås av bl a grädde och fiskfond samt pressad potatis till . Mycket gott tyckte alla !



Hälsningar Marianne B

2009-01-06 @ 19:14:05
Postat av: Therese

Maria: Bh´n är såklart kvar ;)

Lisette: Jag kan inte hålla med då jag tycker blogspot är skit :)

Frun: Ja, det blev ju folk av dig ändå ;)

Titti: ugn som en filbunke ;)

Marianne: Vad skoj =)

2009-01-06 @ 21:01:16
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0