Biosupé och storstädning

Ja, så ser min planerade lördag ut.
Har nu kört ÅTTA maskiner tvätt, iofs gardiner och lite annat krafs oxå, men det är måååånga maskiner tvätt. Tvingade även Abbe att kasta bort alla fula gamla strumpor som samlas i lådorna + kallingar och underställ. Nu finns det helt plötsligt plats i garderoben igen :)
Min stora nackdel är att jag har en stor förmåga att fastna i soffan med datorn på tok för mycket.

Ikväll är det bio och middag på schemat.
Vi har bokat biljetter till Revolutionary Road, en film med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet.
Tror den kan vara riktigt bra =)

Vad hittar ni på en lördag som denna då?




Tips på vart man kan köpa typ sån här korg??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den filmen såg jag igår, en riktig skit film enligt mig. Tyvärr.



Min lördag blir lugn, fortfarnade förkyld! :(

2009-01-31 @ 14:32:14
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: dessi

Jag har en sån där korg som du kan få!!!! Min dag började med sovmorgon sen har jag varit och tränat nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på för god middag tills ikväll....Skulle behöva röja upp i tvättstugan också så vi får se om jag får till det också....

2009-01-31 @ 15:04:33
Postat av: Malin

Och mer maskiner tvätt lär det bli när ni har lill knoddingen =P har aldrig tvättat så mkt som nu efter vi fått barn haha.

hoppas bion är bra! Vi ska ev. gå imorgon, men vi tänkte se Valkyria.

Kram

2009-01-31 @ 20:52:49
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Mia

Rensa garderober borde vi också göra. Men det får bli närmare våren. Ska ut med kläder på tradera då. ;-)



8 maskiner.... Tycker man tvättar jämt jämt jämt...

Men det kan vara skönt för er att ha tvätten borta när liten kommer! :-D

2009-02-02 @ 09:34:44
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0