Babyskydd

Efterlyste ju ett babyskydd i mitt tidigare inlägg och drog sedan på jobbet.
En kollega till mig hade ett fint som hon blev glad över att sälja så nu har vi ett :)
Tusen tack Anneli ändå :)
Jag ska erkänna att jag varit/är lite anti mot att handla begagnat men å andra sidan så måste man kanske tänka någolunda ekonomiskt... Barnvagnen är/blir ju ny (=mycket pengar) och jag vet till 100% att babyskyddet är superfräscht så det känns bra!!

















Idag har jag jobbat, känns som om jag aldrig är där nu för tiden. Men det var en trevlig kväll som flöt på snabbt.
En sak som slog mig imorse var att jag känner mig piggare och fäschare nu än vad jag gjorde för någon månad sedan (rent kroppsligt alltså), inga sammandragningar som gör ont eller så....
Mina matvanor är betydligt bättre, frossar faktiskt inte längre som jag gjorde då.
Jag "boar" för fullt, det rensas i garderober och skåp och den ena saken efter den andra slängs bort.
Det är bra att rensa ibland sägs det, och nu är jag på gång ;)
Ordnar även med mycket praktiskt, förvaring har inte varit vårt hems starka sida men det är nu löst =)

Vardagsrummet är fortfarande en gåta och jag har kommit med ett förslag som min sambo inte vart så tänd på, så nu måste jag överbevisa med en ommöblering som jag sedan kommer att få återställa, haha!!
Jaja, jag är ju nästan hemmafru nu för tiden och nåt ska man väl roa sig med??

Nu ska jag koka mig en kopp te och ta lite kardemummaskorpor med smör och ost!!

Kram och Godnatt!

Onödig info ;)
Du är på dag 192 av 280. (68,6%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 3 fulla dagar (v27+3).
Du är i 7:e graviditetsmånaden
Du har 88 dagar kvar till förlossning.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad bra att du fick tag på ett babyskydd!

2009-01-09 @ 22:23:42
URL: http://nelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0