Babyshopping

Nu är jag ledig i en vecka från jobbet.
Sen har jag ett arbetspass kvar innan jag är hemma på heltid, förhoppningsvis en lång tid :)

Ibland undrar jag vad som händer med min blogg....
Ibland skenar statistiken på besökarna upp för att sen falla och ligga på sina stadiga 250-300 unika.

Jag tänker inte sticka under stolen med att jag är fruktansvärt nyfikna vilka ni är ;) Jag kanske känner till max 50 stycken som läser. Tro nu inte att jag kräver att ni ger er tillkänna för det gör jag inte :-) Det finns bloggar jag läser som jag aldrig skulle kommentera, just pga att jag snokar ;)
Vem gör inte det liksom??

Babyskyddet ligger nu i bilen och ska väl bäras in så småningom.
Det blev ett Akta Graco Logico S, ett svart och grått - unisexfärgat ;)


Nu vill jag göra en ny design som sedan ska få vara kvar, jag känner aldrig att jag är så där 100% nöjd.
Men jag har inte så mycket ideer på design just nu, får nog invänta inspirationen, haha.
Har varit lite trött på blogg.se också då jag tycker att det strular en del ibland.
Bl.a så fungerar inte deras mobilbloggning och det stör mig. Det betyder att ni inte får ett inlägg från förlossningen när det är dags för ett sånt ;)

Gör inget annat än kollar runt på nätshopping på babyartiklar.
Behöver ju en åkpåse och en skötväska + något sött hänge till barnvagnen.
Är barnsligt förtjust i elodie details åkpåsar men tycker att de är lite dyra, skulle vilja ha en skip hop skötväska också.
Nä en lottovinst eller sponsring av snälla bekanta skulle sitta fint (skämtar såklart), haha :)

Nu ska jag vara social här hemma!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja man har ju ingen aning om vilka det är som läser bloggarna. Jag har absolut ingen aning hur många som läser min dagligen, men det skulle vara skoj å veta. Vad har du för kontonummer så ska jag sponsra dej(skoja ba) hahaha kram

2009-01-29 @ 23:17:33
Postat av: Lotta

Jag får inte ens till besöksräknare, så jag har ingen aning om hur många eller vilka som besöker mig också.

Men det är roligt, ibland på jobbet kan nån säga nåt, som jag vet bara kan komma från bloggen...

2009-01-30 @ 05:49:48
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: ErikaÖ

Ja så är det, helt plötsligt får man den där kommentaren osså vet man. 250-300 st? oj det låter mkt. Du kanske har många fiender?

2009-01-30 @ 07:52:20
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

eller vänner förstås (det kom inte med).

2009-01-30 @ 07:53:24
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kan kommentera :) Jag har ingen aning om hur jag hittade hit först och inte heller vet jag vem du är. Men jag känner Madde litegrann (genom en kompis)som du har länk till. Men jag läser iaf här ganska ofta :)

Ha en bra dag!

2009-01-30 @ 08:39:26
URL: http://brummagummans.blogspot.com.com
Postat av: Viktoria

Hej Therese! Mig känner du ju, men du kanske inte viste om att jag läser din blogg flera gånger i veckan. Jag tycker den är jättebra och så läser jag den för att jag är så glad för din skull att det är en liten bebis på gång! :) Det är ju spännande att följa dina inlägg om graviditeten :D Ha det så bra!

2009-01-30 @ 09:23:20
Postat av: Mia

Jag läser lite dålig på att kommentera ibland bara... Jag får väl ett sms iallafall när han/hon är född? Du krävde ju ett mms av mig så det kanske jag också ska göra :-))



Kram Mia

2009-01-30 @ 13:11:44
Postat av: Mia

Glömde säga att vi har ett likadant babyskydd och vi är jättenöjda med det. Så smidigt att bara klicka fast i basen i bilen.

2009-01-30 @ 13:13:28
Postat av: stina

jag har min blogg skyddad! ändå visar den att jag har

mellan 30-50 besökare... konstigt för jag har inte lämnat lösen till nån?

2009-01-30 @ 14:58:56
Postat av: Therese

Viktoria: Antar att det är Bengtsson ;) Gud vad kul att du läser och ger dig till känna :)

Stina: Någon måste ju ha lösenordet annars kan man inte få 30-50 besökare!

2009-01-30 @ 15:08:03
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag läser oxå din blogg, känner dig inte men jag tycker den är så himlans bra :-)

2009-01-30 @ 18:20:30
Postat av: Lotta

Det där babyskyddet rockar bäst!

Vi köpte en sulky till som man bara "klickar" i babyskyddet.

Då behöver man ju aldrig väcka trollis om den sover och så slipper man ha babyskyddet i tex kundvagn när man är på affärn.

Sedan när bebbe har blivet unge så använder man sulkyn som vanligt, nån som tänkt till!

Kolla på acta gracos hemsida.

2009-01-30 @ 21:03:00
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0