Award

Jag har fått en utmärkelse :-)
Tack sötaste Josefine!!!



Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden!
Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! 
Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!

Jag måste få fundera lite vilka jag vill skicka den vidare till!!


Idag har jag inget speciellt på schemat, jag ska ringa om en visning på en Kronans barnvagn,
åka ut på birsta och provköra Brio och Crescent.
Borde försöka få tag i min arbetsgivare som måste komplettera med uppgifter till sötaste försäkringskassan.
Varför måste det kompletteras och åter kompletteras hela tiden?
Dessutom så har de ringt och hävdat att papperen som jag skickat in är kopior...
Men det är de ICKE, men däremot var jag korkad att använda mig av en svart penna *suck*

Så dagen idag är lite bebisinriktad, men tiden går fort och det är en del att fixa
och jag vill verkligen inte stå där med en bebis men ingen barnvagn ;)

Nu en dusch och fix av frisyr innan jag beger mig!!

KRAMAR till er alla

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej!

Visst är de roligt med bilder! Jag ska i väg och knäppa bilder på magen i slutet av februari. Jag har liksom inte knäpp vecka till vecka. Vi har ingen spegel som jag kan knäppa i men jag ska be hjätat om hjälp! Så de kommer innom kort!



Såg att du ska testa Kronan,

Jätte bra vagn men de blir jätte glappa i handtaget och pyser luft ur däcken.

Min kompis har en sån så jag tänkte oxå köpa en sån men jag stör mig så himla mycket på att luften pyser ur så fort och att handtaget är glappt. Ville bara tipsa dig om de.

För annars är de en jätte fin vagn=O)!



Vet du om de har spa för gravida på södra?



Kram/ Anna-Karin

2009-01-13 @ 10:54:59
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Sofie

Va KUL att få sen sån utmärkelse!!! Och det är du värd! :)



Kram

2009-01-13 @ 11:10:39
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Nikita

hoppas du hittar en bra barnvagn =)

själv så har vi ju en kronan men de tror ja jag skrivit om förut till dig =)

ha en jättebra dag!

kram på dig och bebisen.

2009-01-13 @ 11:16:38
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: victoria

hej!

jag vet det känns så lyxigt att ha en laptop nu :) och det bästa är att jag kan ta med den på jobbet hehe.. jobbar som assistent och har mycket dötid där.

Wirva är förkyld så vi har en lugn dag idag... hon har tittat på bolibompa hela fm.

Kronan vagnarna verkar superbra och snygga, vi hade teutonia vilket oxå var en bra vagn.

sköt om dig! Kram Victoria

2009-01-13 @ 11:49:37
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Nikita

ja faktiskt så är jag helnöjd med blöjautomaten, för det ryms många blöjor i den och det är lätt att ta ur en blöja varje gång man ska ha en, så slipper man öppna skåpet för att ta en ur paketet varje gång eller ha blöjhögar brevid skötbordet, så jag ångrar inte en sekund att jag köpte den!!

Den är lätt värd sina 200kr !



Kronan vagnen är vi jättenöjda med, både ligg och sittdel.

Den är lättkörd och lättstyrd, bra utrymme i både ligg och sittdel, stor varukorg under vagnen som tar 50kg om man nu vill lasta så tungt, handtag på på ena sidan som gör det lätt att lyfta uppför tex trapp eller så om man är två som lyfter.

Det är några fördelar med vagnen.

och det inbyggda solskyddet är suveränt! man slipper hänga filtar eller annat på för att skydda barnet mot solen!

hoppas jag gjort dig lite klokare.

2009-01-13 @ 11:53:02
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Lotta

Grattis till awarden, kan inte annat än hålla med Josefine, "jag älskar att läsa din blogg"

KRAM!

2009-01-13 @ 12:13:45
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Louise Caroline

Tack! Och tack detsamma! :)

2009-01-13 @ 14:09:50
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: lisette

försäkringskassan är underbar. jag fick meddelande om att jag kunde bli "nolltaxerad" om jag inte skickade in mina nya inkomständringar innan ett visst datum. detta är en månad sedan nu! helt sjukt.



andreas har trillat ur a-kassans system... känns säkert. att det alltid ska strula.

2009-01-13 @ 18:06:16
URL: http://lis1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0