Äntligen kväll :)

Idag har jag haft fullt upp hela dagen.
Började med att Maria dök upp oanmält tillsammans med Tilde, de stannade på frukost innan jag drog iväg på prommis med Inger. Väl hemma så läste jag lite bloggar och dammsög av huset.
Fixade middag, spagetti och köttfärssås, insåg hur mycket mat jag hade gjort och bjöd hit Maria och barnen på middag som självklart tackade ja :)
Nu har vi käkat och jag ska dra ut på Rusta för att handla vit lackfärg till sängen.

Barnvagnen har kommit och den hämtas ut imorrn, något tidigt tyckte "någon" men å andra sidan kan den väl inte ligga på Ica tiden ut heller? Skulle det mot förmodan hända något så blir inte sorgen större bara för att vagnen är inköpt!

Nu har Abbe lyckats reta upp mig så nu är jag förbannad på han oxå, tur att det är övergående ;)

Längtar efter mina syskonbarn (hela familjen saknas) i värmland, men om 1 månad ses vi i Mora :-)

Nu ska jag på Birsta!!!

See U

Marina - Vad kul att du läser och ger dig tillkänna. Till sommaren sitter jag i sadeln igen :-)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ååå vad jag saknar Kompiz när jag såg bilderna på han. Vi måste verkligen åka dit snart å hälsa på han! Håller med dej fullständigt om barnvagnen. Shoppa lugnt i Birsta! kram

2009-01-22 @ 18:10:09
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: victoria

vi åt oxå köttfärssås men min blev för första gången ganska äcklig.. Nicke ville inte ha den matlåda, hehe.

Hoppas du fyndade ngt i birsta.

Klart du ska hämta vagnen den måste ju provdras och bäddas =)

Kram Victoria

2009-01-22 @ 20:13:22
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: ErikaÖ

vi längtar oxå efter mostrar, morbröder, morfäder och mormödrar och syskonbarn-födda och ofödda. See you in Mora.

2009-01-22 @ 20:23:48
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det är jättesvårt haha..

Ja precis lite längre, som passar till William och Isabelle =)

2009-01-22 @ 20:52:37
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Mia

Till sommaren?? jag satt i sadeln efter bra precis en månad... Kul med barnvagn... Jag hämtade oxå min tidigt. Vi ses till veckan va??

2009-01-22 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0