Äntligen...

Äntligen finns det tid över till att blogga =)

Idag har jag varit ledig, men har faktiskt varit på Birsta hela dagen.
Började med Ikea där jag knappt handlade nåt men ändå lyckades spendera på tok för mycket pengar, konstigt va :)
Efter detta blev det en fika med Anna-Lena på Charm, sedan strosade vi runt lite.
Skönt med lite surr om allt och inget!

Hem och fixade middag, stuvade makaroner med stekt falukorv och sidfläsk :) Min favorit vardagsrätt faktiskt.

Barnvagnen är uthämtad och provkörd i vardagsrummet, jag känner mig otroligt nöjd med valet av barnvagn.
Snygg, smidig, enkel och stora däck. Jag gillar kanske färgen på sittdelen extremt mycket, men den visar jag inte i någon blogg :)

  
Här är lite bilder på skåpet, före, efter och vilket plockepinn det var under tiden :)
Visst blev det lite skillnad??


Barnvagnen, en Brio Happy

 
My beautiful cats ;)


Dagens vackra blombukett =)


Ja, det var lite om min dag idag!
Hur har din dag varit?

Kramar

Kommentarer
Postat av: dessi

Min dag har varit både bra å dålig,tjafs på jobbet med bittra kärringar men riktigt skön träning på gymet och mys med familjen sen hemma i soffan....Gud vilken stor skillnad på skåpet,trodde faktiskt inte att det skulle bli sån skillnad.Bra jobbat!!!

2009-01-28 @ 21:20:50
Postat av: Anonym

Shit vilken skillnad på skåpet! Jätte fint! Barnvagnen ser också fin ut. Tack för en mysig dag! kramar

2009-01-28 @ 22:01:48
Postat av: Anna S

Det var jag som skrev det här som är ovanför =)

2009-01-28 @ 22:19:27
Postat av: Lotta

Min dag var inte lika händelserik som din, vakna, jobba, hem, mat, ut och sova.... Same same but diffrent...

Vagnen fin, skåpet fint, härliga blommor! Vilken dag!

2009-01-28 @ 22:29:56
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: victoria

Vilken fin vagn, den kommer ni nog vara nöjda med och skåpet blev jätte fint!



Nä nu ska ja ta en cholkadboll, hehe.

Kram Victoria

2009-01-28 @ 22:44:09
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Skåpet blev ju kanonfint!! Det har ni lyckats bra med =)

Och vagnen kommer bli kanon till den lill* =)

2009-01-29 @ 07:01:14
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Titti

Oj oj,det blev ju ett helt annat skåp!! Hur är det med magen idag då?? Jag hoppas BRA! Nu ska jag avnjuta frivecka!! Yihaaaa...Kramar!

2009-01-29 @ 08:23:04
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Sofie

SKIT snyggt vart skåpet!!! :)

2009-01-29 @ 12:28:52
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Tezz-a

Vad använde du för färg när du målade skåpet? Och hur slipade du den?

2009-01-29 @ 16:58:18
Postat av: Mia

Värsta vrålåket!!! :-D



Ang. vitrinskåpet... Fick ni slipa något innan?

Jag har ett sånt, men i mindre strl. Och har vägrat måla just för att jag trott man måste slipa först. Det orkar jag INTE!

Det blev iaf riktigt riktigt fint!!

2009-01-29 @ 21:15:27
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack alla :)

Mia: Jag svarade dig i din blogg men så såg jag sen att tezz-a ville veta :)

Vi har knappt slipat något, ruggade bara upp ytan lite med ett sandpapper. Grundade sedan med grundfärg från Rusta och målade med halvblank vit färg från Alcro :)

2009-01-29 @ 22:18:13
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Tezz-a

Tack tack. Du inspirerar mig :)



Om du vill läsa min blogg. skicka mail så mailar jag tillbaka länk och lösen:) Har även ett skåp som jag ska måla, tänkte om du ville titta in på en. :)

2009-01-30 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0