Söndag, snö och bakfylla

Ja, det vräker ner snö ute, inget som jag uppskattar faktiskt.
Det borde väl faktiskt räcka nu tycker jag, jag vill ha vår och lite fågelkvitter istället.
Idag är det en tråkig dag, går ju inte att gå ut, eller går går ju men jag vill inte.
Är inte ens sugen på att ta bilen någonstans, birsta lockar inte heller.
Hade planderat att åka på Fresks men så kom jag på att det är söndag och stängt.
Abbe ligger i sängen och är allmänt bakis tror jag, hörde hur han tassade upp förut och åt en näve alvedon.

Nä, jag tror jag går och bakar lite, det är ju både kul och gott!

Just ja, Kjelle har dragit ner en blomma i köksfönstret inatt så en dammsugning är på sin plats!

Bli inte insnöade idag nu ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kjelles bror rev ner min kökslampa i natt!!! 1000 bitar... :(

2009-02-08 @ 11:12:21
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag är också bakis idag, inte speciellt roligt .. :)

2009-02-08 @ 12:38:09
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0