No baby

Som väntat - Ingen bebis idag heller, men vem vill sno Kronprinsessans Victorias dag?? Vilket ståhej kring denna förlovning..... Så oromantiskt det bara kan bli, tycker jag! Men det var väl på tiden, hon är ju inte pur-ung sessan våran och ska hon ha ungar så är det dags att börja kanske, eller tillhör hon de lyckliga som blir på smällen bara av att titta på en snopp?

Besök igår av Erika, Hanna, Wille o Farmor - LOVELY
Idag har jag ätit fina praliner och känt mig lite lyxig.
Hur ska man kunna äta marabou igen??
Fick ett paket av farmor från Polarn som öppnas när h*n behagar titta ut ;)

  • Dementa tanten har åkt hem och ersatts av en liknande tant.
  • Jag kan nu köra sängen (helautomatiskt åt alla håll) utan att titta på kontrollen, inte illa va??
  • Jag tog bonnpermis ikväll och smet till kiosken med sambon i rullstol. Kände mig som en buse och erkände genast mitt brott när jag kom tillbaka.
  • Har inte tittat på ett enda avsnitt av skitserierna jag pratade om för någon vecka sedan, VERY PROUD!
  • Fick idag en rakhyvel, så nu ska det ansas (måste vara väldigt intressant att veta).
  • Jag har nog gått ner nått kilo sen jag kom in, men detta skyller vi inte påden underbara maten utan på fostervattnet som rinner! 

Idag har jag haft besök av Maria o Tilde, käkade lunch på vårdhotellet och en semla i min svit efteråt. Nu har jag käkat middag och ska ligga i sängen och kolla på tv resten av kvällen. Ikväll börjar visst Linda Rosings nya serie, kan ju vara underhållande om nåt, haha!
Har ett jobbigt beslut att fatta tillsammans med min karl, vill inte säga mer än så nu.

Hoppas er tillvaro är lika underbar ;)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Titti

Vad det än är för beslut så fattar ni säkert det rätta!! Kraaaaam!

2009-02-24 @ 17:31:38
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Maria Ö

Va nyfiken jag blir på erat beslut ;-)!! Men vi får kanske veta snart... Eller?

Tack för en god lunch idag!! Kram

2009-02-24 @ 17:34:56
Postat av: Erika

Nu är det så här att den 2/3 på måndag morg. åker jag och familjen till Fuertventura,så innan dess måste den ha ploppat ut!!! Jag är så nyfiken! Blir de igångsättnig eller snitt snart,eller hur funkar det? Ja,ja du har ju några dar till på dig,innan jag åker ;)

Många tankar till Er!

Ps.Är inte ett dugg avis,jag gillar inte att föda barn,blev igånsatt båda ggr. Igen höjdare. Men SEN är de så kul,som att ha en docka att ta hand om och pyssla med!Ds.

Kram kram

2009-02-24 @ 18:38:02
Postat av: Sofie

Äntligen en update! Kollar in här flera gånger per dag för att se om nån bäbis kommit.

Nu vart jag nyfiken ang ert beslut...jag som ä så nyfiken av mig, hihi!



Kram

2009-02-24 @ 19:28:38
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Rosings program blir intressant=P

Osså får man va nyfiken som vanligt =)

2009-02-24 @ 19:31:00
Postat av: Lotta

Yee, härligt med lite annan "luft" ett tag..=)

Kan väll inte vara så väldans kul för dig där du ligger men bra för lillbus i magen att få bo kvar där ett tag till, du gör det väldigt bra!

Kram på dig!

2009-02-24 @ 19:43:14
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Mia

Näe, fy så oförskämt. Sno Prinsessans dag kan man ju verkligen inte göra. ;-) haha...

Skriver jag som inte har mycket till övers för kungafamiljen.



Att ta jobbiga beslut är inte roligt. Men ni tar säkert ett bra beslut.

2009-02-24 @ 19:52:40
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: mariavinsa

hihi ja jag säger typ som mia länken ovanför...men hoppas bäbis ligger kvar några dagar till...tänker på er...ja jag e åxå en som tittat in flera ggr per dag...hummm vaddå vad ska hända...när var hur...hummm kan någon verkligen vara så intresant...hihi har tänkt mycke på dig de sista dagarna...hahaha våra fester...lillhelom #man ska ha husv..." när du och maria sov hos oss ite i skoger...osv...och tiden då jag mötte cenny...hade det inte varit för din envis het hade vp nog aldrig bleve tillsamans...hihih ja det va en resa...karam på ER!!

2009-02-24 @ 20:29:49
URL: http://mariavinsa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Å jag springer här flera gånger om dan, eller smyger kanske är det rätta ordet, vill ju inte störa.

Hoppas du står ut tt tag till, bebben mår väl bäst där den är än :) Även om den alldeles säkert kommer att få det underbart när den ploppar ut till er :O)

Jag har däremot gillat att föda barn! Och är ju som sagt lite avis på dig, nja kanske inte att ligga där du ligger nu, men det som väntar WOW!

Lägger snart bilder på två spiar jag titta på i min blogg, kolla gärna och ge mig ett utlåtande om vad du tycker!

Kram, Kram!

2009-02-24 @ 20:59:25
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Erika

Haha,nä klart ni inte kan sno prinsessans dag. ;-) Din bebis måste ju få en alldeles egen dag!

Du gör det bra som sagt,din tillvaro kan inte vara den roligaste just nu. Men snart,snart får ni belöningen.

KRAM.

2009-02-24 @ 21:01:14
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Anna S

Va härligt med en bonnpermis. Vi brukar skicka polisen efter dom som tar det =)

Jag gissar på att bebis kommer på lördag! =)

Jag har lunch imorgon vid 14, så om du vill ha besök kan du smsa mej imorn.

PoK

2009-02-24 @ 21:06:24
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

Ja ja ingen bebis än... Jag har bokat in ett Rabdidoparty (barnkläder). Jag hoppas verkligen att du vill och kan komma. Hör av mig närmare.

2009-02-24 @ 21:18:09
Postat av: ErikaÖ

Den som väntar på nåt gott....

2009-02-24 @ 21:44:06
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag förstår precis hur du har det när du ligger där, eller ja iaf till en viss del. Måste säga att jag blir imponerad att du kan köra sängen utan att titta på kontrollen. Jag hade svårt att köra den fast att jag tittade.:) Vilken tur att du har tv, jag blev lite "sur" över att den var upptagen. Hade jag vetat så hade jag unnat dig 10 stycken, minst. :)



Jag hade en blödning och mycket sammandragningar, dom var oroliga för var att det var något knas med moderkakan. Inget syntes på ultraljudet och det är bra nu. Skönt.

2009-02-24 @ 22:19:51
URL: http://lindalindab.blogg.se/
Postat av: Bodil

Skickar världens största kram till dej bebben och Abbe såklart! Synd bara att du inte kommer att få på "vår" dag! Hoppas att allt går bra och att bebben tittar ut snart jag är så nyfiken på vem som gömmer sig därinne! Kramiz

2009-02-24 @ 22:39:16
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: -C-

Vilket underhållande inlägg! =D



Skönt att bebis gillar sitt lilla bo och stannar kvar där inne en stund till =)



Beslut är aldrig lätta att ta. Ni gör nog rätt vad det än handlar om! Följ hjärtat ;)

2009-02-24 @ 23:05:51
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Catrin

Hej där!



Deja vú =)

Jag blev ju också beordrad i sängläge (dock inte lika länge som dig, stackare) och det kryper ju i en att alltid ha den där sängen i arslet.



Förstår att det blir långrandigt, men det är väl samtidigt skönt att bebisen hinner utvecklas så mycket som möjligt...

Spännande att få se vem som ligger där inne och busar å :)



Kram på er*

2009-02-25 @ 01:57:40
Postat av: Titti

God morgon! Hoppas natten har varit bra!! Jag ska snart dra på jobbet,men jag ringer sedan! Kram på dig!

2009-02-25 @ 05:50:02
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: jenny

God morgon!!!

Hoppas natten har varit bra för er! Själv är jag hemma från jobbet idag med förkylning... Jag är inne och spanar flera ggr per dag här för att se om det har hänt ngt...jag är super nyfiken! Följ hjärtat i ert beslutsfattande så kommer allt att ordna sig.

Jag tänker på er!!!! Kramar Jenny

2009-02-25 @ 08:33:21
Postat av: Titti

Hello!!! Hur har det varit inatt?? Ringer nog när jag sitter i bilen å har tråkigt på väg till Kovland ;) Du kanske har lust att underhålla mig en stund?!? Här snöar det ordentligt...Å jag som ska köra släp idag...Jaja,allt går...säger de som vet...

Nää,bäst att göra sig klar innan omständighetsministern kommer hem... Kraaaamar!!!!

2009-02-26 @ 08:16:08
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0