Måndag 9 februari

God morgon!
Då var det vardag igen, gud vad jag tycker att veckorna går fort fram.
Idag måste jag in till Bírsta för att hitta en present till Maria, inte alltid så lätt.
Ikväll är det kalas hos henne med tårta :)
På tal om tårta så står kladdkakan på bänken och skriker efter mig samtidigt som vågen står i badrummet och hånflinar, svår kombination det där. Men det löser jag genom att lägga en hög med kläder över vågen så att den inte syns, rätt smart va?

Nä, nu krävs det en tillpiffning innan jag kan gå ut bland folk.
Igår var jag klädd som en lodis och till o med Emilia reagerade tyckte att det var fult, då är det illa :)
Tröjan var en gång i tiden normallång och den röda (numera t-shirten) var förr en snygg kort klänning!

Om ni undrar så var inte ens denna klädsel bekväm :)

Ha en underbar dag för det tänker jag ha!
Ohhh nu tittar solen fram :)

Kommentarer
Postat av: Frun

Du är ett riktigt mode-monster du Terese =D

2009-02-09 @ 09:47:52
Postat av: maria ö

haha, snygging ;-)

2009-02-09 @ 10:34:49
Postat av: Anna-Karin

Mycket snyggt! Men jag brukar nog oxå vara så där snygg i bland. Blir så när magen är i vägen...



Självklart blir de Barnvagns Rally i sommar!



Vart kladdkakan god? Den ser sååååå god ut. Jag som älskar choklad!!!!



2009-02-09 @ 11:08:59
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Marina

haha..började fnissa för mig själv här på jobbet. Otroligt klatchig klädsel de där:)

Roligt att du o bebis må bra!

Kram kram

2009-02-09 @ 12:33:50
Postat av: ErikaÖ

Jättefin.....

2009-02-09 @ 15:16:35
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, jag råkade välja samma rubrik som dig idag! Ibland har jag verkligen rubrik torka & då brukar jag skriva datumet :)

2009-02-09 @ 16:44:05
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vissa dagar är det rätt så skönt å va klädd som en lodis. Du är jätte fin med din mage oavsett!

2009-02-09 @ 21:38:04
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0