Lika vackert ute idag!

Det är minst lika vackert ute idag som igår, solen strålar och det ser underbart ut, även om det faktiskt är ganska kallt.
Jag har allafall vikt tvätt, dammsugit och torkat golven, dammtorkat och grejat på lite här.
Ska snart möta upp Abbe på stan, vi ska på försäkringskassan på "föräldrautbildning", lära oss allt om föräldradagar och annat nödvändigt! Efter detta så tror jag minsann att vi ska springa in på stan och köpa tyget till Elsa, jag har fortfarande inte kommit in till stan för att göra detta! Kanske käkar vi en bit mat på stan också när vi ändå är där :)

Nu ska jag göra ngt åt mitt utseende =)

Ha en lovely dag!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Lycka till på FK..Själv väntar jag nästan ihjäl mig på att de ska ringa...... Det går seeeeeeegt...Nu ska jag ringa å skälla lite på Telia med....Ha en mysig dag! Kram!!!

2009-02-03 @ 12:08:36
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Josefine

Ha en jättehärlig dag!!!

KRAM

2009-02-03 @ 12:19:55
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0