♥♥♥♥ Godmorgon ♥♥♥♥

Idag var min plan att njuta av livet som ledig med en lång och härlig sovmorgon.
Detta gick kanske inte alltför bra utan jag var pigg som sjutton kl 7.30 och klev upp.... Men jag är iallafall utvilad :)

Sitter nu och kikar på nyhetsmorgon och förundras lite över de som ska titta på tv i 69 timmar, guuud så tråkigt!
Borde gå och äta frukost, magen börjar kurra samtidigt som den lilla därinne sparkar och kickar så magen hoppar och far runt.
Har inga ideer för vad dagen ska bli av heller, kanske en prommis med mitt egna sällskap i lugnt och fint tempo, kanske drakborgen med Maria (vet inte riktigt om jag ids). Skulle absolut kunna tänka mig att laga en god middag och avnjuta den hemma med en massa tända ljus, lugn & ro och lets dance, men nu har jag faktiskt lovat Anna att gå på trav så det ska jag minsann hålla fast vid :)

Imorrn vill jag gå på bio, skulle vilja se I taket lyser stjärnorna (även fast det är en tonårsfilm). Isåfall är Elin det självklara sällskapet, men jag kan även tänka mig att se Yes man och då kanske min bror är ett bättre sällskap :)
MEN.... Jag kan ju kanske även tänka mig att gå på saffran och käka lite tapas och då måste jag efterlysa sällskap för det är inte så kul att käka ensam ;) Min sambo ska på grabbkväll med hockey, bärs och bowling!

Kul att det trillar in några nya läsare, vi kan snart ha klassfest här i min blogg ;)

Ha en underbar fredag!!


Kommentarer
Postat av: karoliina

vill också se i taket lyser stjärnorna...

hon som skrev boken, hon är från värnamo :)

2009-02-06 @ 10:14:54
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: victoria

Attans att inte jag såg dig då och kläderna i famnen, hihi.



kram Victoria

2009-02-06 @ 10:40:25
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Hello friend!! Jag hoppas du njuter av att vara hemma nu!Gör bara det du vill;) Kram!

2009-02-06 @ 11:59:38
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Anna S

Nä det blir inget mys med god mat och tv ikväll. Istället blir det lite varm korv, kaffe, spel, surr och en kyla =) Och framför allt gott sällskap hahah kram

2009-02-06 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0