Försäkringskassan

Informationsträffen på försäkringskassan kändes ganska onödig och rätt så tråkig, men man kanske fick med sig något som man kan ha nytta utav?!
Efter det så drog vi in på stan och Ohlssons tyger, där kunde vi knappt enas om någonting men har iallafall fått med oss tyg hem ;)
Käkade en kebabsallad på San Remo - smakade faktiskt jävligt illa. Smakade surt om vitlöksdressingen :(
Åkte hem och värmde kanelbullar istället och fick samtidigt lite besök av Mats och Dennis :-)

Tack alla för designberömmet =)

Håller på att försöka göra något till dig Erika, men jag har ju noll koll på vilken typ av design du vill ha? Rött, rosa, blått, grönt, gult, vitt, svart, sportigt, romantiskt, husligt, party, barnslig... Ja listan kan göras lång =)
Du får bestämma något själv och meddela mig så ska du få din design!!

Sara, dig ska jag absolut hjälpa, jag har ju snart inget annat för mig men maila mig vad du vill ha för typ av design och lite bilder till headern så ska vi sno ihop något :)

Erika Smedberg, det går inte att smyga förbi här helt obemärkt ;)

Nu ska jag kolla på Världens minsta kroppsbyggare, en söt liten sak, han skulle man kunna stoppa ner i barnvagnen ;)

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Hej. Förra kommentaren försvann...Trist.

Inte rosa, mer jordnära färger och/eller svart, vitt. Varför inte sportigt. Nåt i headern med barnen. ska kolla in lite bloggar och inspireras.

2009-02-03 @ 21:44:26
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Hej. Förra kommentaren försvann...Trist.

Inte rosa, mer jordnära färger och/eller svart, vitt. Varför inte sportigt. Nåt i headern med barnen. ska kolla in lite bloggar och inspireras.

2009-02-03 @ 21:47:44
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja du kommer inte att få några sysselsättningsproblem du inte ;) Designa på!! Hoppas du får en bra dag! Kramar!

2009-02-04 @ 07:26:14
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: sara

hej! menade du mig i inlägget? att du vill hjälpa moi med designen? isof är jag dig evigt tacksam=)

Kände mig iaf väldigt träffad i inlägget, hihi!



2009-02-04 @ 11:57:25
URL: http://sara80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0