Foglossning

Jag brukar inte klaga på att jag har ont eller så men idag är det f*n extremt.
Fogarna och svanskotan värker, ischiasen gör så att det känns som om högra delen av arslet låst sig, fötterna har dubblat i storlek av vätska och gör sjukt ont (trots sexiga stödstrumpor)....
Sååå nu har jag fått klaga och det käns redan bättre (tog även två alvedon) ;)

Ligger nu i soffan med fötterna högt, har varit tvungen att tacka nej till ett tupperwere-party jag skulle på ikväll, så inte nog med att kroppen värker så lider jag dessutom av dåligt samvete.

Dagen idag har iallafall varit kanontrevlig.
Började med att klippa håret, ingen ny glassig frilla utan vi har klippt igenom det och skurit ut så jag kan ha lugg igen, känns lätt och fräsch nu iallafall.
Mötte sen upp Anna-Karin och tog en lunch med henne. Sedan lite babyshopping (not me this time) innan vi traskade in på IKEA för att kika lite, hann även med en kaffe och cheesecake där. En mycket trevlig dag som jag gärna gör om!!

Har köpt ett väggstativ till tv´n så nu kan jag/vi möblera om i vardagsrummet :-)
Men det får bli en annan dag för nu tror jag helt ärligt att jag ska sova en stund i soffan!
Kanske måste läsa lite bloggar först :)

Kärlek till folket!

Kommentarer
Postat av: Titti

Härligt med ny frisyr och lite shopping :) Själv siter jag på jobbet å häckar!

2009-02-10 @ 19:16:31
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Tråkigt att ha ont, gött att bli klippt. Syns snart.

2009-02-10 @ 21:38:24
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Men va fan försvann mitt inlägg.....

2009-02-10 @ 21:39:26
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0