Februari

Nu är det februari, tiden kryper fram men bebis i magen växer som aldrig förr.
Det börjar göra riktigt ont ibland men jag ska inte klaga för Malin har minsann TVÅ i sin mage, haha. Men visst känns det som om h*n håller på att krafsa sig ut, gillar också att stånga mamma på revbenen.
"Bara" 64 dagar kvar nu!!
Tapeten är utvald och ska inhandlas i veckan :-)
Sen är allt i princip klart.
Måste även in på stan och få tag i ett tyg jag gillar till Elsa, men det ska väl vara snabbt gjort. Trist att det inte finns Ohlssons tyger i Birsta, jag trivs bättre där än inne i stan.

Har haft besök av Maria och barnen, bjöd hit dom på hemgjorda hamburgare som jag vet att Maria har längtat efter.
På förmiddagen hade jag besök av Titti, Hugo och Julia :)

Nu ska jag krypa ner i badet med min nya tidning, sen lägga mig i soffan och njuta av mitt nya favvo-gotta ;)

 

Hoppas att er söndag har varit mysig!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hihi, visst är d ;-) Längtar tills imorrn då jag får säga upp mig och berätta om mitt nya hemliga jobb ;-) WEEE!!

2009-02-01 @ 20:18:48
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Anonym

Hej!



Följt din blogg ett tag, och jag måste säga att du verkar oerhört stark!



Läst alla inlägg du skrivit om ditt änglabarn Lucas, tårarna har flödat! Ingen människa ska behöva gå igenom det du fått genomgå. Ofattbart! Vet inte hur jag skulle klara av en sån sak..



Kram Mathilda (Malin med tvillinga i magen,s svägerska!)

2009-02-01 @ 20:36:49
Postat av: Mathilda

Det var jag som skrev innan =)

2009-02-01 @ 20:37:23
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

Men jag behöver oxå in på stan. ska vi slå följe mellan 12-14 på tisdag? Före tolv har jag jobb, efter 14 ska jag hämta e på dagis. Och två timmar är lagomt haha. kram

2009-02-01 @ 21:44:37
Postat av: Lotta

Tapet? Till bebbens rum? Spännande!

64 dagar det är två månader och de går som ett jihu, snart får vi se pyret :O)

Spännande det med!

2009-02-01 @ 22:01:46
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0