En lista

Stal en lista från Anna-Lena!!

Vad heter ni?
Therese & Albin
Hur träffades ni? På premiären av Open Mind på Oscar
Hur länge har ni varit tillsammans? Ingen anining riktigt, men vi träffades 2003 och har sen haft nåt avbrott
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja det gör vi
Har ni barn? En son i himlen och ett barn i magen
Har båda körkort? Ja det har vi
Kommer du ihåg er första kyss? Haha, japp
Vem sa "jag älskar dig" först? Minns inte
Vem är äldst? Jag är tre år äldre än Abbe
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Abbe skorpion
Vem är längst? Inte jag, men jag är rätt lång ändå :)
Vem sjunger bäst? Skulle tro att det är A, men jag sjunger oftare och högre!
Håller ni varandra i handen på stan? Hahah, nej det gör vi inte!
Vad har ni gemensamt? Både mycket och lite :)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Nix
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja, jag tror det.... Eller intresserad iaf.
Har ni nån speciell låt? Nej
Har ni stora framtidsplaner? Ja det skulle man kanske kunna säga. Planerna ligger i min mage just nu.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi verkligen gjort
Har ni varit utomlands tillsammans? Japp, spanien och marocko
Vilket är ert bästa minne? Plusset i somras kanske?
Vem lagar bäst mat? Jag, utan tvekan.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Abbe glor på tv och jag sitter vid datorn
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Nej
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? 2-3 kilometer kanske
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Absolut inte ofta, men det kanske går i perioder?
Ringer eller sms:ar ni mest? Jag smsar och A ringer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0