En härlig söndag!

Tog oss en lång sovmorgon idag, det var otroligt skönt.
Jag har mina konstiga/knäppa rutiner. Bland annat så kliver jag inte upp på morgonen förrän pyret har sparkat och gett sig tillkänna, men idag ville h*n inte alls sparka eller visa sig vid liv. Till slut gav jag upp och käkade frulle, fortfarande inga sparkar så jag gråter en skvätt och skäller ut Albin som för övrigt inte har en aning om varför jag är ledsen. Till slut så lyckas jag väcka detta barn som säkert sov gott i sin mammas mage =) Mycket lycklig kunde jag fortsätta min dag :)

Vi bestämde oss för att göra en dag på tu man hand (händer typ aldrig) så vi drog på oss lite kläder och åkte ut med skotern. Var ute någon timme och det har varit helt underbart väder om än lite kallt. Arslet (svanskotan) värker nu och jag tror nog att bebisen hoppade ner några centimeter under denna färd :) Om inte annat så vaknade h*n till rejält för nu är det minsann fart därinne :)
Titti: Jackan har varit guld värd i två dagar nu :)


En mindre bekäm men fullt duglig lösning ;)


Mycket snö......

Nu ska vi kika på Patrik 1.5 =)

Sov sött alla =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Himmel va mycket snö ni har! Och jag blev trött av 1,5 dm :O) Förstår om bebin ramlat ner några centimeter om du skumpat runt i det snödjupet!

2009-02-15 @ 21:57:46
URL: http://pillargontanten.blogster.com
Postat av: Anonym

!! den filmen har jag också sett idag! :D

2009-02-15 @ 21:57:56
Postat av: Anna-Karin

God morgon!



Tänk om man kom i ett par täckbyxor så där mycket, då skulle jag vara lycklig=O)!



Jag tror på ammnings kläder, som alla andra sagt så är de nog väldigt skönt att slippa dra upp hela tröjan.



Hoppas allt är bra med dig!



Jag ska ut till birsta nån dag, kanske en fika?



Kram;)

2009-02-16 @ 05:56:28
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: ErikaÖ

Det var andra bilder än beach 2009....

2009-02-16 @ 08:03:12
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Haha,åker ni Scandic förstår jag att det skumpade ;) Bra att jackan funkar!!! Nu vill jag se att ni är uppställda här på söndag,om det är väder!!! Du slipper bara om du föder.... ;) Ha en bra dag! Kram!

2009-02-16 @ 10:41:21
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob

ååå aå mysigt att vara gravid=) Villl oxå vara det igen & få en alldeles ny bebis=) ha en fin dag

2009-02-16 @ 11:53:58
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: maria

haha vilka härliga bilder...ja visst har vi fått otroligt mycke snö...härligt....bara det inta var så kallt...uff skoter har jag inte åkt på tre år och det var när stina (ja hon vi gick i skola me...) körde med mig för att "skynda på" förlossningen...härlit att se bäbis mage...jag vill åxå ha...fast om jag piper till om det så svimar cenny...han vill absolut inte ha fler...fast vi har ju fyra prinsar...=)...kram

2009-02-16 @ 12:31:47
URL: http://Mariavinsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0